Znanja i stavovi učitelja o prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci (CROSBI ID 420872)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ravlić, Dijana
Kovačević, Jelena
Sekol, Ivana
hrvatski
Znanja i stavovi učitelja o prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci
Umjetnički darovita djeca pripadaju skupini djece s posebnim potrebama. Prepoznavanje karakteristika umjetnički darovite djece od velike je važnosti, budući da mogu pogrešno biti dijagnosticirana kao hiperaktivna djeca. Cilj je ovog rada ispitati znanje i stavove učitelja o prilagođavanju likovne kulture umjetnički darovitoj djeci. U uvodnom dijelu rada navedene su definicije opće darovitosti te su opisane karakteristike darovite djece. Nadalje, opisuje se likovna kreativnost te karakteristike umjetnički darovite djece, kao i prilagođavanje likovne kulture umjetnički darovitoj djeci u svijetu i u Republici Hrvatskoj. Empirijski dio rada odnosi se na istraživanje temeljeno na anonimnom upitniku u kojem su sudjelovala 93 učitelja razredne nastave. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da učitelji imaju pozitivan stav prema prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci te dosta visoko znanje o umjetnički darovitoj djeci. Ipak, ne postoji statistički značajna povezanost između tih dviju varijabli. Zaključeno je da većina učitelja smatra kako bi satnica likovne kulture trebala biti veća od trenutne te bi se na taj način osigurala i kvalitetnija nastava.
znanje, stavovi, prilagodba, umjetnički darovita djeca, likovna kultura
nije evidentirano
engleski
Knowledge and attitudes of teachers towards adapting visual arts to artistically gifted children
nije evidentirano
knowledge, attitude, adjustment, artistically gifted children, visual art
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
15.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek