Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Znanja i stavovi učitelja o prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci (CROSBI ID 420872)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ravlić, Dijana Znanja i stavovi učitelja o prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci / Kovačević, Jelena (mentor); Sekol, Ivana (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Ravlić, Dijana

Kovačević, Jelena

Sekol, Ivana

hrvatski

Znanja i stavovi učitelja o prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci

Umjetnički darovita djeca pripadaju skupini djece s posebnim potrebama. Prepoznavanje karakteristika umjetnički darovite djece od velike je važnosti, budući da mogu pogrešno biti dijagnosticirana kao hiperaktivna djeca. Cilj je ovog rada ispitati znanje i stavove učitelja o prilagođavanju likovne kulture umjetnički darovitoj djeci. U uvodnom dijelu rada navedene su definicije opće darovitosti te su opisane karakteristike darovite djece. Nadalje, opisuje se likovna kreativnost te karakteristike umjetnički darovite djece, kao i prilagođavanje likovne kulture umjetnički darovitoj djeci u svijetu i u Republici Hrvatskoj. Empirijski dio rada odnosi se na istraživanje temeljeno na anonimnom upitniku u kojem su sudjelovala 93 učitelja razredne nastave. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da učitelji imaju pozitivan stav prema prilagodbi likovne kulture umjetnički darovitoj djeci te dosta visoko znanje o umjetnički darovitoj djeci. Ipak, ne postoji statistički značajna povezanost između tih dviju varijabli. Zaključeno je da većina učitelja smatra kako bi satnica likovne kulture trebala biti veća od trenutne te bi se na taj način osigurala i kvalitetnija nastava.

znanje, stavovi, prilagodba, umjetnički darovita djeca, likovna kultura

nije evidentirano

engleski

Knowledge and attitudes of teachers towards adapting visual arts to artistically gifted children

nije evidentirano

knowledge, attitude, adjustment, artistically gifted children, visual art

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

15.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Likovne umjetnosti