Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogućnosti i načini brendiranja Sinja te važnost Gospe Sinjske i Sinjske alke u tom procesu (CROSBI ID 664657)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Skoko, Božo Mogućnosti i načini brendiranja Sinja te važnost Gospe Sinjske i Sinjske alke u tom procesu // 300. obljetnica slavne obrane Sinja 1715. (1715. – 2015.) / Dukić, Josip ; Grbavac, Josip (ur.). Sinj: Franjevački samostan Gospe Sinjske, Viteško alkarsko društvo Sinj, Grad Sinj i općine Cetinske krajine, 2018. str. 741-754

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

hrvatski

Mogućnosti i načini brendiranja Sinja te važnost Gospe Sinjske i Sinjske alke u tom procesu

Autor se bavi fenomenom brendiranja gradova te u tom kontekstu istražuje načine i mogućnosti brendiranja Grada Sinja. Naime, upravljanje identitetom i imidžom određene destinacije te njezinom komunikacijom i promocijom postaje nužnost, zbog procesa globalizacije, jačanja moći medija i javnosti te povećanja konkurentnosti. Ujedno to je važan preduvjet za razvoj turizma, očuvanje tradicije, gospodarski i kulturološki razvoj, privlačenje stanovnika i investicija te stvaranje prepoznatljivosti grada na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Analizirajući uporišta identiteta kao temelja brenda te imidža Sinja u hrvatskoj javnosti, posebno se fokusira na važnost i prepoznatljivost Gospe Sinjske i njezina svetišta te povijesnog viteškog nadmetanja - Sinjske Alke. Rad potvrđuje da su ta dva simbola grada elementi koji imaju najveću emotivnu i perceptivnu vrijednost te globalnu promotivnu snagu. A oko njih postoji konsenzus, ne samo u internoj javnosti, odnosno među stanovnicima Sinja, već i u eksternoj javnosti, odnosno među posjetiteljima, turistima i ostalim građanima Republike Hrvatske. Rad donosi temeljne smjernice za strategiju brendiranja Sinja.

brendiranje grada ; Sinj ; Gospa Sinjska ; Sinjska alka ; strategija brendiranja

nije evidentirano

engleski

Opportunities and approaches of branding the town of Sinj and the significance of Our Lady of Sinj and the Sinjska Alka in it

nije evidentirano

city branding ; town of Sinj ; Our Lady of Sinj ; Sinjska Alka ; brand strategy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

741-754.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

300. obljetnica slavne obrane Sinja 1715. (1715. – 2015.)

Dukić, Josip ; Grbavac, Josip

Sinj: Franjevački samostan Gospe Sinjske, Viteško alkarsko društvo Sinj, Grad Sinj i općine Cetinske krajine

978-953-98170-6-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti