Upravljanje interesno-utjecajnim grupama (CROSBI ID 254365)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Upravljanje interesno-utjecajnim grupama
Složenost suvremenog poslovanja poduzećima često onemogućuje raspolaganje svim resursima. Stoga sve više jača važnost tzv. „ekonomije integracija“. Suvremeno poslovanje intenzivno se umrežava te se stvaraju mreže koje uključuju različite interesno- utjecajne grupe, što omogućuje koordinaciju kapaciteta i kompetencija. Uspostava ekonomije integracija, odnosno suradnja s različitim interesno-utjecajnim grupama posebice se odražava na odvijanje funkcija nabave i proizvodnje. Tako se poduzeća povezuju s mrežama dobavljača, a one se pak integriraju s mrežama kupaca. U poduzeću se poslovanje temelji na radu umreženih opunomoćenih pojedinaca koji djeluju u okviru međufunkcijskih timova. Njihovo je djelovanje autonomno i temelji se na neprestanom učenju i upravljanju znanjem. Pritom se stalno traže načini kako identificirati strateški potrebno znanje, učinkovito ga steći uz što niže troškove, učinkovito ga razmjenjivati, pohranjivati te implementirati u procesu stvaranja vrijednosti. U članku autorica analizira koncept interesno-utjecajnih grupa te daje smjernice kako ga primijeniti korištenjem metode uravnotežene matrice postignuća.
Menadžment, interesno-utjecajne grupe, uravnotežena matrica postignuća
nije evidentirano
engleski
Managing stakeholders
nije evidentirano
Management, stakeholders, balanced scorescard
nije evidentirano