Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Facebook i učenje: Analiza korištenja Facebooka kao pomagala u učenju kod studenata Sveučilišta u Zagrebu (CROSBI ID 421257)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jurlina, Juraj Facebook i učenje: Analiza korištenja Facebooka kao pomagala u učenju kod studenata Sveučilišta u Zagrebu / Nikodem, Krunoslav (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Jurlina, Juraj

Nikodem, Krunoslav

hrvatski

Facebook i učenje: Analiza korištenja Facebooka kao pomagala u učenju kod studenata Sveučilišta u Zagrebu

U radu se analizira korištenje internetske društvene mreže Facebook u svrhu učenja kod studenata Sveučilišta u Zagrebu. Rad se temelji na prijašnjim teorijskim radovima i empirijskim istraživanjima na tu temu kao konceptualnom okviru kao i na rezultatima internetskog upitnika (N=150) kojeg smo proveli u rujnu 2016. godine. Osnovna hipoteza rada glasi „Studenti Sveučilišta u Zagrebu koriste Facebook kao važno pomagalo u učenju“. Većina studenata (58%) izrazila je slaganje s važnošću Facebooka kao pomagala u učenju. Svi ispitanici bili su učlanjeni u najmanje jednu studentsku Facebook grupu. Studenti koji su učlanjeni u više studentskih Facebook grupa i često ih posjećivali imali su više rezultate na originalnoj skali stava prema Facebooku kao alatu e-učenja 2.0. Također, oni su imali veći broj Facebook „prijatelja“ studenata sa svog smjera kao kognitivne dimenzije akumuliranog socijalnog kapitala online. Analiziraju se razlike u stavovima ispitanika prema Facebooku kao alatu e-učenja između grupa studenata različite učestalosti aktivnosti vezanih za učenje na Facebooku.

Facebook ; e-učenje ; studenti ; socijalni kapital ; aktivno učenje

nije evidentirano

engleski

Facebook and Learning: Analyzing the Use of Facebook as a Learning Tool for Students at the University of Zagreb

nije evidentirano

Facebook ; e-learning ; students ; social capital ; active learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

14.12.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija