Facebook i učenje: Analiza korištenja Facebooka kao pomagala u učenju kod studenata Sveučilišta u Zagrebu (CROSBI ID 421257)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurlina, Juraj
Nikodem, Krunoslav
hrvatski
Facebook i učenje: Analiza korištenja Facebooka kao pomagala u učenju kod studenata Sveučilišta u Zagrebu
U radu se analizira korištenje internetske društvene mreže Facebook u svrhu učenja kod studenata Sveučilišta u Zagrebu. Rad se temelji na prijašnjim teorijskim radovima i empirijskim istraživanjima na tu temu kao konceptualnom okviru kao i na rezultatima internetskog upitnika (N=150) kojeg smo proveli u rujnu 2016. godine. Osnovna hipoteza rada glasi „Studenti Sveučilišta u Zagrebu koriste Facebook kao važno pomagalo u učenju“. Većina studenata (58%) izrazila je slaganje s važnošću Facebooka kao pomagala u učenju. Svi ispitanici bili su učlanjeni u najmanje jednu studentsku Facebook grupu. Studenti koji su učlanjeni u više studentskih Facebook grupa i često ih posjećivali imali su više rezultate na originalnoj skali stava prema Facebooku kao alatu e-učenja 2.0. Također, oni su imali veći broj Facebook „prijatelja“ studenata sa svog smjera kao kognitivne dimenzije akumuliranog socijalnog kapitala online. Analiziraju se razlike u stavovima ispitanika prema Facebooku kao alatu e-učenja između grupa studenata različite učestalosti aktivnosti vezanih za učenje na Facebooku.
Facebook ; e-učenje ; studenti ; socijalni kapital ; aktivno učenje
nije evidentirano
engleski
Facebook and Learning: Analyzing the Use of Facebook as a Learning Tool for Students at the University of Zagreb
nije evidentirano
Facebook ; e-learning ; students ; social capital ; active learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
14.12.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb