Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context (CROSBI ID 254388)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

(Koporčić, Nikolina ; Tolušić, Zdravko ; Rešetar, Zlatko) The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context // Ekonomski vjesnik, 30 (2017), 2/2017; 429-440

Podaci o odgovornosti

(Koporčić, Nikolina ; Tolušić, Zdravko ; Rešetar, Zlatko)

engleski

The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context

Svrha ovoga rada je doprinijeti razumijevanju važnosti korporacijskog brenda u poslovnome kontekstu, posebno obraćajući pažnju na donošenje odluka od strane kupaca i dobavljača. Rad nudi pregled literature o materijalnom i nematerijalnim atributima brenda, kao i o njihovom utjecaju na potencijalne rizike i emocije vezane uz poslovno odlučivanje. Rezultati istraživanja upućuju na to da poslovni proces donošenja odluka nije u potpunosti racionalan , već su i uključene emocije od iznimne važnosti. Sukladno tome, konceptualni okvir predstavlja proces poslovnog odlučivanja u kojem presudnu ulogu i za kupca i dobavljača igraju upravo atributi brendova. Teorijske implikacije ovoga istraživanja upućuju na slijedeća tri gledišta: važnost korporacijskih brendova i njihovih atributa za smanjivanje rizika s kojim se suočava kupac prilikom odabira novog dobavljača, uloga korporacijskih brendova u strategijama koje dobavljači koriste za privlačenje potencijalnih kupaca te utjecaj emocija na spomenute procese. Iznad svega, rad nudi novi sveobuhvatni okvir za proučavanje donošenja odluka u poslovnom kontekstu te doprinosi literaturi o korporacijskom brendingu , kao i razvoju teorija o poslovnom odlučivanju.

corporate brands ; tangible brand attributes intangible brand attributes ; business descision making ; emotions

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30 (2/2017)

2017.

429-440

objavljeno

0353-359X

1847-2206

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost