The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context (CROSBI ID 254388)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
(Koporčić, Nikolina ; Tolušić, Zdravko ; Rešetar, Zlatko)
engleski
The importance of corporate brands for decision making in business-to-business context
Svrha ovoga rada je doprinijeti razumijevanju važnosti korporacijskog brenda u poslovnome kontekstu, posebno obraćajući pažnju na donošenje odluka od strane kupaca i dobavljača. Rad nudi pregled literature o materijalnom i nematerijalnim atributima brenda, kao i o njihovom utjecaju na potencijalne rizike i emocije vezane uz poslovno odlučivanje. Rezultati istraživanja upućuju na to da poslovni proces donošenja odluka nije u potpunosti racionalan , već su i uključene emocije od iznimne važnosti. Sukladno tome, konceptualni okvir predstavlja proces poslovnog odlučivanja u kojem presudnu ulogu i za kupca i dobavljača igraju upravo atributi brendova. Teorijske implikacije ovoga istraživanja upućuju na slijedeća tri gledišta: važnost korporacijskih brendova i njihovih atributa za smanjivanje rizika s kojim se suočava kupac prilikom odabira novog dobavljača, uloga korporacijskih brendova u strategijama koje dobavljači koriste za privlačenje potencijalnih kupaca te utjecaj emocija na spomenute procese. Iznad svega, rad nudi novi sveobuhvatni okvir za proučavanje donošenja odluka u poslovnom kontekstu te doprinosi literaturi o korporacijskom brendingu , kao i razvoju teorija o poslovnom odlučivanju.
corporate brands ; tangible brand attributes intangible brand attributes ; business descision making ; emotions
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija