ČITAM I PIŠEM, hrvatska čitančica za 1. razred osnovne škole - eksperimentalno izdanje (CROSBI ID 747294)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Pavličević-Franić, Dunja ; Velički, Vladimira ; Aladrović Slovaček, Katarina ; Domišljanović, Vlatka ČITAM I PIŠEM, hrvatska čitančica za 1. razred osnovne škole - eksperimentalno izdanje / Domišljanović, Damir ; Bilešić, Tihana (ur.). Zagreb: Alfa, 2018. 62..

Pavličević-Franić, Dunja ; Velički, Vladimira ; Aladrović Slovaček, Katarina ; Domišljanović, Vlatka

Domišljanović, Damir ; Bilešić, Tihana

ČITAM I PIŠEM, hrvatska čitančica za 1. razred osnovne škole - eksperimentalno izdanje

„Čitam i pišem“, hrvatska čitančica za prvi razred osnovne škole, dio je trodjelnoga udžbeničkoga sklopa za usvajanje početnoga čitanja i pisanja (jezični udžbenik, čitanka i radna bilježnica). Riječ je o novome eksperimentalnome izdanju komunikacijskoga i radnoga udžbenika koji je načinjen kao primjer eksperimentalne provedbe kurikularne reforme i Škole za život. Čitančica obiluje različitim vrstama književno-umjetničkih i drugih funkcionalnih tekstova (proza, poezija, igrokaz, strip), tematski i razvojno primjerenih učenicima u prvome razredu osnovne škole. Utemeljena je na suvremenim istraživanjima početnoga čitanja i pisanja. Polazi se od ishoda učenja, a primjenjuje se komunikacijsko-funkcionalni didaktički pristup te humanistička edukacija. Tekstovi su povezani s nastavom jezičnoga izražavanja (čitamo, razgovaramo, pričamo priče, glumimo, gledamo filmove, igrokaze), a sve sadržaje prati bogat metodički instrumentarij i razigrane ilustracije. Potiču se temeljne jezične djelatnosti slušanja, govorenja, čitanja i pisanja. Na kraju se predlažu funkcionalne jezične igre, mozgalice, pitalice, stvaralačke igre riječima kojima se potiče izgovor i pisanje glasova, stvaranja riječi i rečenica na temelju slušanoga teksta te oblikovanje rečenice kao temeljne komunikacijske jedinice. Uz Čitančicu se koristi i Radna bilježnica s mnoštvom primjerenih zadataka za razvoj jezičnoga izražavanja, kreativnoga čitanja i pisanja te bogaćenja rječnika.

čitančica ; hrvatski jezik ; prvi razred osnovne škole

READING AND WRITING, Croatian textbook for the first grade of elementary school

textbook ; Croatian language ; first grade of elementary school