Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Povijesni pregled koncepta slobodna škola (CROSBI ID 421454)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Koričić, Filip Povijesni pregled koncepta slobodna škola / Lukaš, Mirko (mentor); Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2018

Podaci o odgovornosti

Koričić, Filip

Lukaš, Mirko

hrvatski

Povijesni pregled koncepta slobodna škola

Tema ovog završnog rada je Povijesni pregled koncepta slobodna škola. U radu se prezentiraju ideje i doprinos Johanna Friedricha Herbarta u pedagogiji i daje se kritika na njegovu pedagogiju. Rezultati kritika Herbartove pedagogije su pojava različitih koncepata slobodnih škola. Koncept slobodna škola je objašnjen kao središnji pojam proučavanja ovog rada. Predstavnici slobodnih škola su prezentirani kroz njihove životopise, a nakon toga su opisani temeljni pedagoški principi svake nasumce odabrane slobodne škole. Rad donosi prikaz djelovanja Slobodne škole u Jasnoj Poljani koju je pokrenio Lav Nikolajevič Tolstoj, odgoj u duhu ljudskih vrijednosti Sri Sathya Sai-babe, pedagoška koncepcija don Ivana Bosca, pedagogija pragmatizma Johna Deweya, Alexander Sutherland Neill i njegova škola Summerhill, Waldorfska škola od Rudolfa Steinera i pedagoška koncepcija Célestina Freineta.

demokratska škola, euritmija, izražavanje pokretima, kritika herbartizma, odgoj za ljudske vrijednosti, slobodni učenički radovi

nije evidentirano

engleski

Historical overview of the free school concept

nije evidentirano

democratic school, eurythmy, expression of movements, criticism of herbartism, upbringing for human values, free student work

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

12.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija