O temi mozak u dječjem vrtiću (CROSBI ID 254610)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Popović, Željko ; Popović, Ana ; Joh, Ornela ; Bogut, Irella
hrvatski
O temi mozak u dječjem vrtiću
Spoznaje koje donose neuroznanosti vrlo su važne za organizaciju i provedbu odgoja i obrazovanja, a kao posljedica toga posljednjih se godina pojavilo tzv. „poučavanje/učenje s mozgom na umu“ odnosno neurodidaktika. Nove spoznaje o funkcioniranju mozga razbile su brojne tzv. „neuromitove“. Interes za temu mozak trebalo bi potaknuti od najranije dobi jer se time osigurava napredak ove znanstvene grane. U radu je istraženo koliko često odgojitelji provode aktivnosti na temu mozak u tri vrtića. Iz rezultata proizlazi zaključak da odgojitelji ponekad nenamjerno podcjenjuju sposobnosti djece te da zbog toga temu mozak izbjegavaju ili ju obrađuju u starijim dobnim skupinama. S druge strane, odgojitelji se slažu da se adekvatnim pristupom s djecom mogu obraditi sve teme. Na temelju rezultata možemo zaključiti da nema zapreka da se u budućnosti provode aktivnosti na temu mozak u svim dobnim skupinama.
neurodidaktika, mozak, djeca predškolske dobi, stavovi odgojitelja
nije evidentirano
engleski
On the topic of brain in the kindergarten
nije evidentirano
neurodidactic, brain, preschool children, attitudes of educators
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Znanost o umjetnosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti