Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

O temi mozak u dječjem vrtiću (CROSBI ID 254610)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Popović, Željko ; Popović, Ana ; Joh, Ornela ; Bogut, Irella O temi mozak u dječjem vrtiću // Módszertani közlöny, 7 (2017), 1; 201-216

Podaci o odgovornosti

Popović, Željko ; Popović, Ana ; Joh, Ornela ; Bogut, Irella

hrvatski

O temi mozak u dječjem vrtiću

Spoznaje koje donose neuroznanosti vrlo su važne za organizaciju i provedbu odgoja i obrazovanja, a kao posljedica toga posljednjih se godina pojavilo tzv. „poučavanje/učenje s mozgom na umu“ odnosno neurodidaktika. Nove spoznaje o funkcioniranju mozga razbile su brojne tzv. „neuromitove“. Interes za temu mozak trebalo bi potaknuti od najranije dobi jer se time osigurava napredak ove znanstvene grane. U radu je istraženo koliko često odgojitelji provode aktivnosti na temu mozak u tri vrtića. Iz rezultata proizlazi zaključak da odgojitelji ponekad nenamjerno podcjenjuju sposobnosti djece te da zbog toga temu mozak izbjegavaju ili ju obrađuju u starijim dobnim skupinama. S druge strane, odgojitelji se slažu da se adekvatnim pristupom s djecom mogu obraditi sve teme. Na temelju rezultata možemo zaključiti da nema zapreka da se u budućnosti provode aktivnosti na temu mozak u svim dobnim skupinama.

neurodidaktika, mozak, djeca predškolske dobi, stavovi odgojitelja

nije evidentirano

engleski

On the topic of brain in the kindergarten

nije evidentirano

neurodidactic, brain, preschool children, attitudes of educators

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (1)

2017.

201-216

objavljeno

2217-4540

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti