Mišljenja budućih učitelja o korištenju pametnih telefona u nastavi primarnog obrazovanja (CROSBI ID 421612)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Štih, Gordana
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Mišljenja budućih učitelja o korištenju pametnih telefona u nastavi primarnog obrazovanja
Stoljeće u kojem živimo je moderno stoljeće kojeg obilježava i posjedovanje moderne tehnologije. Gotovo je nezamisljivo upoznati čovjeka, a da on ne drži mobilni telefon u ruci ili barem posjeduje računalo kod kuće. Moderni život i moderna tehnologija pružaju nam mnoge dobre mogućnosti koje se mogu iskoristiti i u obrazovne i odgojne svrhe. Naravno da moderna tehnologija nema samo pozitivne strane nego se tu kriju i neke negativne strane koje treba primjetiti i na samom ih početku ukloniti. Modernu tehnologiju i nove načine učenja i poučavanja treba znati upotrebljavati u odgojne i obrazovne svrhe kako bi buduće generacije znale koristiti tehnologiju i za učenje i poučavanje, a ne samo za slobodno vrijeme. U prvom dijelu ovog rada bit će prikazan proces učenja i poučavanja kroz povijest do danas. Također će biti predstavljeni mediji kao novi način učenja i poučavanja, njihov osnovni pojam, podijela, te dobre i loše strane. Osim toga, biti će predstavljeni preduvjeti koji su potrebni da bi se nova tehnologija mogla danas koristiti u procesu učenja i poučavanja. Uz medije, u prvom dijelu rada bit će predstavljeni i mobilni uređaji (pametni telefoni), njihova pojava, njihovo korištenje u školama te prevencija korištenja mobilnih uređaja i tehnologije. U drugom dijelu ovog rada bit će izneseni rezultati koji su dobiveni istraživanjem o mišljenju budućih učitelja o korištenju pametnih telefona u nastavi primarnog obrazovanja. Istraživanje se provodilo na Učiteljskom fakultetu u Čakovcu i Zagrebu te su studenti trebali odgovoriti na pitanja koja se odnose na korištenje pametnih telefona u nastavi primarnog obrazovanja i iznijeti svoja mišljenja o tome jesu li spremni na korištenje pametnih telefona u nastavi. Istraživanje je pokazalo da ne postoji statistički značajna razlika u mišljenjima između budućih učitelja s obzirom na spol, prebivalište i godinu studiju. Digitalnu tehnologiju, pa tako i mobilne uređaje (pametne telefone) nije lako koristiti u nastavi. Ponekad je potrebna i dodatno usavršavanje za učitelje kako bi proces učenja i poučavanja pomoću tehnologije išao dobrim tokom. Također je potrebna i materijalna opremljenost učionica, a Hrvatska je i dalje na slabom mjestu što se toga tiče, a posebice što se tiče opremljenosti učionica za korištenje pametnih telefona u nastavi
digitalna tehnologija, pametni telefoni, mediji, učenje i poučavanje
nije evidentirano
engleski
Opinions of Pre-Service Teachers on use Smartphone in Primary Education
nije evidentirano
digital techology, smart phones, media, studying and teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
15.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb