Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o strategijama aktivnog učenja (CROSBI ID 421613)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ribić, Tea Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o strategijama aktivnog učenja / Topolovčan, Tomislav (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Ribić, Tea

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o strategijama aktivnog učenja

U radu su prikazani rezultati istraživanja o strategijama aktivnog učenja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 132 studenata Učiteljskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu, smjer razredna nastava. Cilj istraživanja bio je ispitati studente o prisutnosti aktivne nastave u školama s obzirom na njihova iskustva sa stručno-pedagoške prakse. Također, ispitivala su se njihova mišljenja o važnosti aktivne nastave i njene zastupljenosti u školama. Podaci istraživanja dobiveni su upitnikom kojeg su studenti popunjavali. Obradom podataka pokazalo se da većina ispitanika ima rijetka ili tek povremena iskustva s aktivnom nastavom za vrijeme stručno-pedagoške prakse. Također, velik broj ispitanika smatra aktivnu nastavu važnom i slaže se sa tvrdnjom da strategije aktivnog učenja trebaju biti neizostavan dio nastavnog procesa. Isto tako u velikom broju se u potpunosti slažu sa mišljenjem da aktivna nastava nije dovoljno zastupljena u školama

aktivno učenje, cjeloživotno obrazovanje, istraživanje, strategije aktivnog učenja, suvremena nastava

nije evidentirano

engleski

Opinions of pre-service teachers of primary education about active learning

nije evidentirano

active learning, life-long education, research, active teaching strategy, modern teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

15.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija