Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o strategijama aktivnog učenja (CROSBI ID 421613)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ribić, Tea
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o strategijama aktivnog učenja
U radu su prikazani rezultati istraživanja o strategijama aktivnog učenja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 132 studenata Učiteljskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu, smjer razredna nastava. Cilj istraživanja bio je ispitati studente o prisutnosti aktivne nastave u školama s obzirom na njihova iskustva sa stručno-pedagoške prakse. Također, ispitivala su se njihova mišljenja o važnosti aktivne nastave i njene zastupljenosti u školama. Podaci istraživanja dobiveni su upitnikom kojeg su studenti popunjavali. Obradom podataka pokazalo se da većina ispitanika ima rijetka ili tek povremena iskustva s aktivnom nastavom za vrijeme stručno-pedagoške prakse. Također, velik broj ispitanika smatra aktivnu nastavu važnom i slaže se sa tvrdnjom da strategije aktivnog učenja trebaju biti neizostavan dio nastavnog procesa. Isto tako u velikom broju se u potpunosti slažu sa mišljenjem da aktivna nastava nije dovoljno zastupljena u školama
aktivno učenje, cjeloživotno obrazovanje, istraživanje, strategije aktivnog učenja, suvremena nastava
nije evidentirano
engleski
Opinions of pre-service teachers of primary education about active learning
nije evidentirano
active learning, life-long education, research, active teaching strategy, modern teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
15.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb