Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o uporabi digitalnih medija u nastavi (CROSBI ID 421614)

Ocjenski rad | diplomski rad

Podvezanec, Andreja Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o uporabi digitalnih medija u nastavi / Topolovčan, Tomislav (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Podvezanec, Andreja

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o uporabi digitalnih medija u nastavi

Razvojem tehnologije i digitalnih medija, danas je gotovo nemoguće zamisliti obrazovanje bez njihove uporabe. Digitalni mediji i njihov ubrzani razvoj u 21. stoljeću omogućili su novi pristup učenju, načinu poučavanja te se time promijenila i uloga nastavnika. Učenici i studenti se svakodnevno služe internetom i digitalnim medijima te ih koriste u svrhu svog obrazovanja. Dakle, ne samo da su digitalni mediji dio svakodnevnog života, oni su postali i nezaobilazan dio nastavnog procesa. U prvom dijelu ovog rada bit će predstavljeni mediji kao didaktičko-metodička pomagala odnosno pojam medija, njihova podjela te pozitivne i negativne strane njihove uporabe u nastavi. Nadalje, bit će prikazan povijesni razvoj uporabe digitalnih medija u nastavi, kako motivirati nastavnike za uporabu digitalnih medija u nastavi te koji se oblici rada mogu provoditi uz upotrebu digitalnih medija u nastavi. Također, bit će prikazana neka dosadašnja istraživanja o medijima u obrazovanju. U drugom dijelu rada će biti izneseni rezultati istraživanja o tome što budući učitelji primarnog obrazovanja misle o uporabi digitalnih medija u nastavi, o korisnosti uporabe medija u nastavi te koliko se budući učitelji smatraju sposobnima za njihovu uporabu u nastavi. Rezultati su pokazali kako ne postoji statistički značajna razlika u mišljenju studenata primarnog obrazovanja s obzirom na njihov spol i mjesto prebivališta. S obzirom na studijsku godinu, njihova mišljenja se također statistički ne razlikuju, a tome je vjerojatno tako jer su svi oni slušali iste predavače koji su pridonijeli formiranju sličnih stavova o uporabi medija u nastavi. Razvojem tehnologije, razvila se i nova kultura učenja, pa je stoga prije svega potrebno nastavnike dodatno educirati i osposobiti ih za uporabu digitalnih medija u nastavi. Na taj način će se učenicima omogućiti stjecanje znanja pomoću medija i tehničkih inovacija.

nastavnik, obrazovanje, digitalni mediji

nije evidentirano

engleski

Opinions of pre-service teachers of primary education about usage of digital media in teaching

nije evidentirano

teacher, education, digital media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

15.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija