Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obilježja ciljnih orijentacija u poslu nastavnika medicinske škole (CROSBI ID 421618)

Ocjenski rad | diplomski rad

Keleman, Aleksandra Obilježja ciljnih orijentacija u poslu nastavnika medicinske škole / Topolovčan, Tomislav (mentor); Osijek, Medicinski fakultet Osijek, . 2018

Podaci o odgovornosti

Keleman, Aleksandra

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Obilježja ciljnih orijentacija u poslu nastavnika medicinske škole

Cilj istraživanja: Utvrditi obilježja ciljnih orijentacija u poslu nastavnika srednjih škola te utvrditi postoji li razlika s obzirom na spol, dob, mjesto stanovanja, duljinu staža u školi, razredništvo ili vrstu škole u kojoj ispitanici rade. Ispitanici i metode: Istraživanje je provedeno kao presječna studija. U istraživanje je uključeno 113 nastavnika Medicinske škole, Ekonomske i birotehničke škole, Komercijalne i trgovačke škole te Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole u Bjelovaru. Kao instrument za prikupljanje korišten je anonimni upitnik. Prvi dio upitnika sastoji se od šest zatvorenih pitanja koja se odnose na sociodemografske podatke dok drugi dio upitnika čini Skala radnih ciljnih orijentacija u poslu koja se sastoji od šesnaest manifestnih tvrdnji Likertove skale od četiri stupnja. Rezultati: Medijan domene ciljne orijentacije učenja je 3, 0 i nema značajnih razlika u ciljnoj orijentaciji učenja u odnosu na osnovna obilježja ispitanika. Medijan domene ciljne orijentacije dokazivanja je 2, 6 i nema značajne razlike u ciljnoj orijentaciji dokazivanja u odnosu na osnovna obilježja ispitanika. Medijan domene ciljne orijentacije izbjegavanja rada je 2, 2 i utvrđeno je da značajno veće ocjene ciljne orijentacije izbjegavanja rada imaju ispitanici iz Komercijalne i trgovačke škole, a značajno najniže ocjene ispitanici iz Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole. Zaključak: Nastavnici pokazuju sklonosti prema ciljnoj orijentaciji učenja koja se povezuje s povećanim stupnjem intrinzične motivacije, što se smatra poželjnim za nastavničku profesiju, dok prema ciljnoj orijentaciji dokazivanja i ciljnoj orijentaciji izbjegavanja nemaju sklonosti

ciljne orijentacije ; motivacija ; nastavnici

nije evidentirano

engleski

Characteristics of work orientations of teachers of nursing school

nije evidentirano

goal orientations ; teachers ; motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

16.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Medicinski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

nije evidentirano