Uloga cjeloživotnog obrazovanja u samopoštovanju medicinskih sestara (CROSBI ID 421619)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hrastić Čolig, Marijana
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Uloga cjeloživotnog obrazovanja u samopoštovanju medicinskih sestara
Cilj istraživanja: Ispitati ulogu cjeloživotnog obrazovanja u samopoštovanju medicinskih sestara, te utvrditi postoji li razlika u samopoštovanju medicinskih sestra s obzirom na stupanj formalnog obrazovanja, s obzirom na kronološku dob, spol, prebivalište i duljinu radnog staža. Nacrt studije: presječna studija. Ispitanici i metode: U istraživanju su sudjelovale medicinske sestre i tehničari, njih 120, koji rade na odjelima u Općoj bolnici „dr. Tomislav Bardek „ u Koprivnici. Istraživanje je provedeno u razdoblju od listopada do prosinca 2017.godine. U istraživanju je korišten anketni upitnik Rosenbergove skale samopoštovanja koja sadrži 10 čestica, prema Likertovoj ljestvici od 5 stupnjeva. Rezultati: Većina ispitanika živi u gradu, ima završenu srednju stručnu spremu i radi u smjenama. Muškarci pokazuju nešto veću razinu samopoštovanja, ali se ona značajno ne razlikuje od žena. Samopoštovanje raste s porastom stupnja obrazovanja, ali bez statističke značajnosti. Najvišu razinu samopoštovanja imaju ispitanici mlađi od 30 godina, a najnižu ispitanici s 50 i više godina. Višu razinu samopoštovanja pokazuju ispitanici koji žive u gradu, no i ta razlika nije značajna. S porastom duljine radnog staža uočava se pad razine samopoštovanja, no razlike nisu značajne. Zaključak: Na osnovi istraživanja možemo zaključiti da nema statistički značajne razlike u samopoštovanju medicinskih sestara s obzirom na stupanj formalnog obrazovanja, kronološku dob, spol, prebivalište i duljinu radnog staža. Samopoštovanja je nešto veće kod medicinskih tehničara i raste s porastom stupnja obrazovanja, ali bez statističke značajnosti
cjeloživotno obrazovanje ; medicinska sestra/tehničar ; samopoštovanje
nije evidentirano
engleski
The role of lifelong learning in the self-esteem of nurses
nije evidentirano
lifelong learning ; a nurse ; self – esteem
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
16.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Medicinski fakultet Osijek
Osijek