Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI (CROSBI ID 666119)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Polanec, Elma ; Tatalović Vorkapić, Sanja ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.). Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2018. str. 228-242

Podaci o odgovornosti

Polanec, Elma ; Tatalović Vorkapić, Sanja

hrvatski

ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI

Premda u današnje vrijeme računalne igre predstavljaju neizostavni dio života, kako djece školske, tako i djece predškolske dobi, vrlo mali broj istraživanja proučava njihovu povezanost s dječjim emocijama. Stoga je osnovni cilj ovoga rada bio ispitati vrstu računalnih igara i doživljenih emocija djece predškolske i školske dobi te njihovu povezanost. Istraživanje je provedeno na uzorku od N = 199 djece (100 predškolskoga i 99 školskoga uzrasta) i njihovih roditelja. Na osnovu procjena roditelja, rezultati su pokazali da su najzastupljenije igre za djecu i zabavne igre te su roditelji za sve vrste računalnih igara procijenili da djeca doživljavaju pozitivne emocije: motiviranost za učenje, ugodu i sreću. Za razliku od toga, značajna povezanost negativnih emocija (dosade, ljutnje, agresivnosti i spremnosti na svađu) je utvrđena samo u odnosu na akcijske, zabavne, sportske i igre pucačine i to više kod djece predškolskoga uzrasta, nego kod djece školskoga uzrasta.

Djeca predškolske i školske dobi ; Pozitivne i negativne emocije ; Računalne igre ; Roditelji

nije evidentirano

engleski

THE RELATIONSHIP BETWEEN EXPERIENCED EMOTIONS AND COMPUTER GAMES AMONG PRESCHOOL AND SCHOOL AGED CHILDREN

nije evidentirano

Preschool and school aged children ; Parents ; Positive and negative emotions ; Computer games

nije evidentirano

Podaci o prilogu

228-242.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Višnjić-Jevtić, Adrijana

Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak

978-953-8115-35-6

Podaci o skupu

ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA

predavanje

12.04.2018-13.04.2018

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija

Poveznice