ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI (CROSBI ID 666119)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Polanec, Elma ; Tatalović Vorkapić, Sanja
hrvatski
ODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI
Premda u današnje vrijeme računalne igre predstavljaju neizostavni dio života, kako djece školske, tako i djece predškolske dobi, vrlo mali broj istraživanja proučava njihovu povezanost s dječjim emocijama. Stoga je osnovni cilj ovoga rada bio ispitati vrstu računalnih igara i doživljenih emocija djece predškolske i školske dobi te njihovu povezanost. Istraživanje je provedeno na uzorku od N = 199 djece (100 predškolskoga i 99 školskoga uzrasta) i njihovih roditelja. Na osnovu procjena roditelja, rezultati su pokazali da su najzastupljenije igre za djecu i zabavne igre te su roditelji za sve vrste računalnih igara procijenili da djeca doživljavaju pozitivne emocije: motiviranost za učenje, ugodu i sreću. Za razliku od toga, značajna povezanost negativnih emocija (dosade, ljutnje, agresivnosti i spremnosti na svađu) je utvrđena samo u odnosu na akcijske, zabavne, sportske i igre pucačine i to više kod djece predškolskoga uzrasta, nego kod djece školskoga uzrasta.
Djeca predškolske i školske dobi ; Pozitivne i negativne emocije ; Računalne igre ; Roditelji
nije evidentirano
engleski
THE RELATIONSHIP BETWEEN EXPERIENCED EMOTIONS AND COMPUTER GAMES AMONG PRESCHOOL AND SCHOOL AGED CHILDREN
nije evidentirano
Preschool and school aged children ; Parents ; Positive and negative emotions ; Computer games
nije evidentirano
Podaci o prilogu
228-242.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Višnjić-Jevtić, Adrijana
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak
978-953-8115-35-6
Podaci o skupu
ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA
predavanje
12.04.2018-13.04.2018
Čakovec, Hrvatska