Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tehnike oglašavanja u svrhu povećanja posjećenosti internet trgovine (CROSBI ID 422057)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marin Matić Tehnike oglašavanja u svrhu povećanja posjećenosti internet trgovine / Lara Jelenc (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2018

Podaci o odgovornosti

Marin Matić

Lara Jelenc

hrvatski

Tehnike oglašavanja u svrhu povećanja posjećenosti internet trgovine

Internet trgovina bez obzira šta prodavala, sve je popularniji načini trgovanja ponajprije zato što ljudi danas žive vrlo užurbani način života, prisutno je puno svakodnevnog stresa, sve više se vremena provodi u poslovnom okruženju, a sve je manje privatnog, slobodnog vremena, dok je kupnja neizostavan dio svakodnevnog života. Sve više ljudi kupnju obavlja putem interneta, a kupuje se sve, od hrane, odjeće, obuće do tehnologije i slično. Također, nikada nije bilo jednostavnije otvoriti internet trgovinu i pokrenuti karijeru na internetu, no pravi je izazov današnjice kako privući posjetitelje te ih pretvoriti u kupce, posebice kupce koji će kupnju i ponoviti ili određenu trgovinu preporučiti obitelji, kolegama, prijateljima... Za razvoj i opstanak na tržištu izuzetno je bitno oglašavanje, a ono mora biti jasno, precizno, ciljano, kratko i zanimljivo kako bi privuklo pozornost potencijalnih potrošača, ali i kreativno kako bi bila jasna razlika u odnosu na druge trgovine istoga tipa. Za opstanak i razvoj internet trgovine nužno je jasno odrediti tko je ciljana skupina potrošača te razviti dobar i kvalitetan promotivni plan, odnosno tehnike oglašavanja. U današnjem brzorastućem digitalnom svijetu tehnike oglašavanja se svakodnevno mijenjaju te je zbog toga teško zadržati korak. Tehnike oglašavanja moraju pratiti želje i potrebe ciljane skupine potrošača te imati jasnu viziju poslovanja kako bi se potencijali potrošači odlučili baš za suradnju sa konkretnom internet trgovinom.

internet trgovina, tehnike oglašavanja, segmentacija tržišta, ciljana skupina potrošača, vizija.

nije evidentirano

engleski

Different advertising techniques used for enhancing visits to internet shops

nije evidentirano

internet shop, advertising techniques, market segmentation, target group, vision

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

25.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija