Utjecaj pojavljivanj u medijima na percepciju potrošača (CROSBI ID 422066)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Trgovac, Monika
Jelenc, Lara
hrvatski
Utjecaj pojavljivanj u medijima na percepciju potrošača
U današnje vrijeme reklame su postale sve više dio našeg života i vrlo su bitne kod oglašavanja nekog proizvoda. Reklamom se želi pridobiti pažnja potencijalnog kupca i samim time približiti mu određeni proizvod i upoznati ih sa njegovim karakteristikama. Pri oglašavanju kreatori reklama se koriste raznim strategijama i ulažu dosta napora u upoznavanje životnih ciljeva, navika, potreba i ukusa potencijalnih kupaca i cilj im je da ih se uključi u reklamnu poruku, da se u njoj prepoznaju. U radu će se istaknuti čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača koji su međusobno povezani i svrstani u tri kategorije koju čine osobni čimbenici, društveni čimbenici i psihološki procesi. Svaki od tih čimbenika sadrži podgrupe koje imaju jak utjecaj na percepciju potrošača poput kulture, obitelji, stavova, okruženja, vjerovanja i sl. Također, jezične strategije i teorijski pristup jeziku reklama te slogan koji je jako bitan u reklami. Svrha rada je istražiti da li reklame pozitivno utječu na namjeru kupnje te da li preporuke poznatih osoba u reklamama koje preporučuju isti, utječe na veću spremnost kod kupnje. Također cilj istraživanja je i otkriti putem kojeg se medija najviše zamjećuju reklame za pivo te da li se bolje pamte reklame sa humorističnim sadržajem. Rezultati dobiveni istraživanjem putem anketnih upitnika pokazuju da reklame ne pridonose namjeri kupnje kod potrošača te da preporuka poznate osobe u reklami nema tjecaja na veću spremnost kod kupnje. Prema dobivenim rezultatima reklame za pivo najviše se zamjećuju putem TV-a i kod gledatelja su bolje pamtljive reklame koje imaju humorističan sadržaj.
reklamna poruka ; oglašavanje ; ponašanje potrošača ; percepcija, subliminalne poruke
nije evidentirano
engleski
Effect of media exposure on consumer's perception
nije evidentirano
advertising messages ; advertising ; consumer behavior ; perception ; subliminal messages
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
25.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka