Mišljenja učitelja primarnog obrazovanja o domaćoj zadaći (CROSBI ID 422148)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ložnjak, Lucija
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Mišljenja učitelja primarnog obrazovanja o domaćoj zadaći
U ovom diplomskom radu ukratko su prikazane prednosti i nedostaci pisanja i zadavanja domaće zadaće. Domaća zadaća se smatra djelom nastavnog procesa bez kojeg bi on bio nepotpun. Jedan dio učitelja i teoretičara smatra da domaća zadaća razvija odgovornost kod učenika, učenici brže usvajaju nastavni sadržaj te se njezinim rješavanjem navikavaju na samostalan rad. Dio stručnjaka koji nisu pristaše zadavanja domaće zadaće, navode da su učenici dovoljno opterećeni tijekom nastave te da im domaća zadaća stvara nepotrebni pritisak i opterećenje. Također, smatraju da je uloga roditelja u njezinom rješavanju prevelika, te da ne pridonosi boljem usvajanju nastavnog sadržaja. Većina učitelja svakodnevno zadaje neku domaću zadaću. To dovodi do toga da oni s razlogom zadaju domaću zadaću, prate njezino rješavanje i utjecaj na konačni uspjeh učenika. U ovom diplomskom radu prikazani su stavovi učitelja primarnog obrazovanja o domaćoj zadaći, odnosno zašto oni zadaju domaću zadaću, koliki je opseg i uspjeh njezinog rješavanja. Rad prikazuje sve te stavove s obzirom na spol učitelja, radni staž i mjesto rada. Sukladno tome, prikazani su rezultati iz kojih se jasno vidi da ne postoje razlike u zadavanju domaće zadaće, učenici redovito pišu domaću te da domaća zadaća treba ostati dio nastavnog procesa
domaća zadaća, učitelji primarnog obrazovanja, učenici
nije evidentirano
engleski
Opinions of primary education teachers on homework
nije evidentirano
homework, primary education teachers, students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
26.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb