Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenja učitelja primarnog obrazovanja o domaćoj zadaći (CROSBI ID 422148)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ložnjak, Lucija Mišljenja učitelja primarnog obrazovanja o domaćoj zadaći / Topolovčan, Tomislav (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Ložnjak, Lucija

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Mišljenja učitelja primarnog obrazovanja o domaćoj zadaći

U ovom diplomskom radu ukratko su prikazane prednosti i nedostaci pisanja i zadavanja domaće zadaće. Domaća zadaća se smatra djelom nastavnog procesa bez kojeg bi on bio nepotpun. Jedan dio učitelja i teoretičara smatra da domaća zadaća razvija odgovornost kod učenika, učenici brže usvajaju nastavni sadržaj te se njezinim rješavanjem navikavaju na samostalan rad. Dio stručnjaka koji nisu pristaše zadavanja domaće zadaće, navode da su učenici dovoljno opterećeni tijekom nastave te da im domaća zadaća stvara nepotrebni pritisak i opterećenje. Također, smatraju da je uloga roditelja u njezinom rješavanju prevelika, te da ne pridonosi boljem usvajanju nastavnog sadržaja. Većina učitelja svakodnevno zadaje neku domaću zadaću. To dovodi do toga da oni s razlogom zadaju domaću zadaću, prate njezino rješavanje i utjecaj na konačni uspjeh učenika. U ovom diplomskom radu prikazani su stavovi učitelja primarnog obrazovanja o domaćoj zadaći, odnosno zašto oni zadaju domaću zadaću, koliki je opseg i uspjeh njezinog rješavanja. Rad prikazuje sve te stavove s obzirom na spol učitelja, radni staž i mjesto rada. Sukladno tome, prikazani su rezultati iz kojih se jasno vidi da ne postoje razlike u zadavanju domaće zadaće, učenici redovito pišu domaću te da domaća zadaća treba ostati dio nastavnog procesa

domaća zadaća, učitelji primarnog obrazovanja, učenici

nije evidentirano

engleski

Opinions of primary education teachers on homework

nije evidentirano

homework, primary education teachers, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

26.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija