Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

SWOT analiza poduzeća IZO d.o.o. (CROSBI ID 422343)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ivković, Nikolina SWOT analiza poduzeća IZO d.o.o. / Jelenc, Lara (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2018

Podaci o odgovornosti

Ivković, Nikolina

Jelenc, Lara

hrvatski

SWOT analiza poduzeća IZO d.o.o.

U ovom završnom radu prvenstveno se anstoje detaljije definirati pojmovi SWOT analize i TOWS matrice. Poduzeće IZO d.o.o. je primjer na kojem je razrađena anliza i matrica. Kako bi poduzeće moglo kvalitetno djelovati, kako sada tako i u budućnosti vrlo je bitna strategija poduzeća i dugoročni planovi. Za boljitak poslovanja poduzeća neophoda je učestala provjera stanja poduzeća te točnosti njegove strategije. Gotovo sva poduzeća danas imaju problema sa stabilizacijom poslovanja s obzirom na turbulentnost i konstantne promjene na tržištu. S obzirom na te promjene vrlo teško je ustaliti poslovanje te poslovati iz godine u godinu s dobitkom. Kroz SWOT analzu zapažaju se unutarnji faktori, snage i slabosti te vanjske prilike i prijetnje s kojima u doticaj dolazi poduzeće. Postoje unutarnji elementi, na koje poduzeće samo ima izravan utjecaj i vanjski elementi, koji utječu na poduzeće, nad njima poduzeće nema direktnu moć, ali mora ih analizirati te ispravno reagirati na njih. Kako bi djelovanje poduzeća bilo efikasno i efektivno od iznimne važnosti je da faktore nad kojima ima utjecaj dovedu do maksimuma (snage) tj. minimizira ih (slabosti). Promjene koje nastaju u okolini poduzeća se doživljavaju kao potencijalne prilike koje treba iskoristiti, ali i kao prijetnje koje treba reducirati ili ukloniti. Menadžment poduzeća mora pravovremeno odgovoriti na promjene nastale u okolini te pružiti brz i efikasan odgovor na novonastalu situaciju u kojoj se poduzeće nalazi. IZO d.o.o. je poduzeće prije svega poznato po svojoj tradiciji te su njihovi proizvodi plod vlastitog stvaranja i iskustva, što potrošači i partneri prepoznaju. Zastupaju te su partneri s mnogo renomiranih svjetskih proizvođača ugostiteljske i pekarske opreme te energetske opreme. U ponudi izdvajaju širok asortiman prehrane poput kruha, peciva te torti i kolača za svaku prigodu. Temeljem provedenog istraživanja, zaključak je da IZO d.o.o. kvalitetno raspolaže resursima i kadrovima koje posjeduje te konstantno napreduje na tržištu.

SWOT analiza ; TOWS matrica ; IZO d.o.o. ; turbulentno okruženje ; strategija

nije evidentirano

engleski

SWOT analysis of IZO ltd.

nije evidentirano

SWOT analysis ; TOWS matrix ; IZO ltd. ; turbulent environment ; strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24

28.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija