Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i Operativnim marketing planom 2016 - 2020 ; Izvještaj I - Situacijska analiza ; Izvještaj II - Strateški plan razvoja turizma Kvarnera ; Izvještaj III -Strateški marketing plan turizma Kvarnera do 2020 g. ; Izvještaj IV - Operativni marketing plan turizma Kvarnera do 2020. g. (CROSBI ID 783162)

Druge vrste radova | stručna ekspertiza

Smolčić Jurdana, Dora ; Ivandić, Neven ; Blažević, Branko ; Telišmen Košuta, Neda ; Peršić, Milena at all ; Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i Operativnim marketing planom 2016 - 2020 ; Izvještaj I - Situacijska analiza ; Izvještaj II - Strateški plan razvoja turizma Kvarnera ; Izvještaj III -Strateški marketing plan turizma Kvarner // Primorsko-goranska županija, Turistička destinacija Kvarner. 2016.

Podaci o odgovornosti

Smolčić Jurdana, Dora ; Ivandić, Neven ; Blažević, Branko ; Telišmen Košuta, Neda ; Peršić, Milena at all ;

hrvatski

Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i Operativnim marketing planom 2016 - 2020 ; Izvještaj I - Situacijska analiza ; Izvještaj II - Strateški plan razvoja turizma Kvarnera ; Izvještaj III -Strateški marketing plan turizma Kvarnera do 2020 g. ; Izvještaj IV - Operativni marketing plan turizma Kvarnera do 2020. g.

Strateški plan razvoja turizma Kvarnera 2016-2020 uspostavlja dugoročni strateški razvojni okvir turizma prepoznajući potrebu unapređenja i proširenja dubine, širine i kvalitete turističke ponude Kvarnera, ali i inovacije portfelja turističkih doživljaja usklađenih s trendovima tržišne segmentacije te podizanja efikasnosti destinacijskog menadžmenta i upravljanja. Time se odgovara na projektnim zadatkom postavljeni cilj dokumenta koji naglašava potrebu uspostave dugoročnog strateškog razvojnog i marketinškog okvira konkretiziranog kroz akcijski plan razvojnih aktivnosti kako bi se utjecalo na: Visok stupanj sezonalnosti odnosno koncentraciju turističkog prometa u ljetnim mjesecima ; Neprepoznatljivost regije Kvarner: Turističku nerazvijenost Gorskog kotara, Manjak prijedloga vrijednosti za turiste s potencijalom visoke dnevne potrošnje i Nedovoljnu dostupnost destinacije. "Kvarner" se u ovom strateškom dokumentu koristi kao u turizmu korištena skraćena verzija za teritorij Primorsko-goranske županije.

Primorsko-goranska županija ; Turisitčka destinacija Kvarner ; situacijska analiza ; SWOT analiza ; Strateški plan razvoja turizma ; Strateški marketing plan turizma ; Oparativni marketing plan turizma

Istraživanje sufinancirano sredstvima Ministarstva turizma, a provedeno od strane nastavnika i suradnika Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilišta u Rijeci te Instituta za turizam Zagreb.

engleski

Strategic Plan of Tourism Development of Kvarner Tourism Destination, with the Strategic and Operational Marketing Plan 2016--2020 ; Report I - Situational Analysis ; Report II - Strategic Plan of Tourism Development of Kvarner Tourism Destination ; Report III - Strategic Marketing Plan by 2020 ; Report IV - Operational marketing plan by 2020

nije evidentirano

Primorsko-Goranska County ; Kvarner Tourism Destination ; Situational Analysis ; SWOT analysis ; Strategic Plan of Tourism Development ; Strategic Marketing Plan of Tourism Development ; Operational Marketing Plan of Tourism Development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Primorsko-goranska županija, Turistička destinacija Kvarner

2016.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice