Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Humor u radu odgajatelja: Analiza samoprocjene smisla za humor i stavova prema važnosti humora u radu s djecom predškolske dobi (CROSBI ID 666446)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Tatalović Vorkapić, Sanja ; Srok, Romina Humor u radu odgajatelja: Analiza samoprocjene smisla za humor i stavova prema važnosti humora u radu s djecom predškolske dobi // Book of abstracts: The Future Of Education And Education For The Future - 11th International Balkan Education and Science Congress / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 137-137

Podaci o odgovornosti

Tatalović Vorkapić, Sanja ; Srok, Romina

hrvatski

Humor u radu odgajatelja: Analiza samoprocjene smisla za humor i stavova prema važnosti humora u radu s djecom predškolske dobi

S obzirom na važnost i ulogu humora u odgojno- obrazovnom radu s djecom, a iznimno mali broj istraživanja koji postoji na ovom području, temeljni je cilj rada ispitati smisao za humor i stavove prema važnosti humora u radu odgajatelja. Temeljem istraživačkog cilja, provedena je analiza šest dimenzija smisla za humor kod odgajatelja: uživanje u humoru, smijeh, verbalni humor, humor u svakodnevnom životu, humor u odnosu na samoga sebe, humor u stresu. Osim toga, ispitani su stavovi odgajatelja prema važnosti upotrebe humora u radu s djecom predškolske dobi. Naposljetku, analiziran je odnos između smisla za humor, stavova prema važnosti humora i socio-demografskih varijabli odgajatelja (dob, radni staž te vrstu rada). Podatci u istraživanju prikupljeni su temeljem sudjelovanja 202 odgajatelja (199 žena, 2 muškarca) iz 13 dječjih vrtića Primorsko- goranske županije. Odgajatelji su procjenjivali osobni smisao za humor i važnost humora u radu s djecom. Primijenjena je skala samoprocjene pod nazivom Skala smisla za humor (eng. Sense of Humor Pre-Test, McGhee, 2012) i anketa o stavovima prema važnosti humora u radu s djecom. Na obje skale, odgajatelji su se procjenjivali na skali Likertova tipa 1 – 7. Provedena faktorska analiza Skale smisla za humor na osnovne komponente s Oblimin rotacijom potvrdila je pretpostavljenu 6-faktorsku strukturu koja objašnajva 73, 293 % varijance. Osnovni rezultati istraživanja pokazuju da odgajatelji imaju prosječni smisao za humor na svih šest dimenzija. Također, u anketi stavova prema važnosti humora u radu s djecom, odgajatelji su pokazali i pozitivne i negativne stavove. Korelacijske su analize ukazale na to da s većim smislom za humor raste i pozitivnost stavova prema važnosti humora u radu, dok značajnih povezanosti sa socio-demografskim varijablama nije bilo. Temeljem istraživanja moguće je zaključiti da odgajatelji imaju prosječan smisao za humor, te nemaju jednoznačno određen stav prema važnosti humora u radu s djecom, što ima značajne implikacije za njihov profesionalni razvoj.

Odgajatelj ; Smisao za humor ; Važnost humora u radu s djecom ; Ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Humor in preschool teachers' work: The analyses ofself-perceived sense of humor and attitudes toward the importance of humor in work with preschol children

nije evidentirano

Preschool teacher ; Sense of humor ; Importance of humor in work with children ; Kindergarten

nije evidentirano

Podaci o prilogu

137-137.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of abstracts: The Future Of Education And Education For The Future - 11th International Balkan Education and Science Congress

Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-13-4

Podaci o skupu

The Future Of Education And Education For The Future - 11th International Balkan Education and Science Congress

predavanje

12.10.2016-14.10.2016

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija

Poveznice