Igra zasnovana na proširenoj stvarnosti (CROSBI ID 422581)

Aras, Marko Igra zasnovana na proširenoj stvarnosti / Fertalj, Krešimir (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2018

Aras, Marko

Fertalj, Krešimir

Igra zasnovana na proširenoj stvarnosti

Proširena stvarnost je direktan ili indirektan prikaz okruženja iz stvarnog svijeta, u stvarnom vremenu, kojem su dodatne računalno generirane vizualne, zvučne, mirisne ili neke druge komponente. Proširena stvarnost mijenja percepciju stvarnoga okruženja onoga koji je koristi tako da stvarnom okruženju neki segment dodaje, mijenja ili oduzima. Spektar primjena proširene stvarnosti jako je širok i raznolik, od arhitekture, edukacije, video igrica do vojske i medicine. Primjena proširene stvarnosti kao dodatak ili nositelj aplikacije sve je češća te se veliki broj svjetskih poznatih aplikacija odlučuje za primjenu ove tehnologije u nekom obliku. Aplikacija izvedena u sklopu ovog rada demonstrira mogućnosti i kvalitetu ARKit kompleta za razvoj programske podrške za proširenu stvarnost na platformi iOS. Izrađena je aplikacija koja korisniku daje mogućnost odigravanja kartaške igre u proširenoj stvarnosti. Korisnik se može odlučiti za igru protiv računala ili protiv drugog korisnika. Igra se izvršava u korisnikovom okruženju koje je dobiveno kroz kameru uređaja, te se korisnikovom stvarnom okruženju dodaju virtualni segmenti kao što su stol kao igrača ploha, karte, te virtualni prikaz protivnika. Elementima se dodane fizikalne komponente kako bi ukupni doživljaj izgledao realnije.

proširena stvarnost, igra, iOS, Swift, Socket, Node, Mongo

Augumented reality based game

augmented reality, game, iOS, Swift, Socket, Node, Mongo