Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju (CROSBI ID 422861)

Ocjenski rad | diplomski rad

Košara, David Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju / First Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2018

Podaci o odgovornosti

Košara, David

First Komen, Ivana

hrvatski

Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju

Privatne marke sve su prisutnije na tržištu, te bilježe konstantan rast. Svrha rada je ispitati utjecaj identiteta na percipirani odnos cijene i kvalitete privatne marke, preferenciju marke te kakva je uloga raspoloživog dohotka.

Privatne marke ; Identitet

nije evidentirano

engleski

The impact of the private label identity on perceived price and quality relation and preference

nije evidentirano

private label ; identity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

26.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija