Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća (CROSBI ID 422864)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sardelić, Loris
First Komen, Ivana
hrvatski
Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća
Cilj ovog rada je objasniti važnost i način korištenja online marketinga za mala kreativna poduzeća pri kreiranju nove marke. Kreiranje jakog i jedinstvenog identiteta marke i njegovo održavanje putem dvosmjerne komunikacije i pričanje priče temeljni je cilj u procesu kreiranja nove marke za kreativna poduzeća. Zaključak rada je kako je online marketing iznimno važan za kreiranje nove marke, ali preduvjet za to je kvalitetan i kreativan proizvod koji zadovoljava potrebe potrošača.
Online marketing ; Društvene mreže ; Poslovni ciljevi ; Kreiranje nove marke ; Facebook ; Instagram
nije evidentirano
engleski
The importance of online marketing in creating a new brand of a creative enterprise
nije evidentirano
Online marketing ; Social networks ; Business goals ; Creating new brand ; Facebook ; Instagram
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
26.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka