Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća (CROSBI ID 422864)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sardelić, Loris Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća / First Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2018

Podaci o odgovornosti

Sardelić, Loris

First Komen, Ivana

hrvatski

Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća

Cilj ovog rada je objasniti važnost i način korištenja online marketinga za mala kreativna poduzeća pri kreiranju nove marke. Kreiranje jakog i jedinstvenog identiteta marke i njegovo održavanje putem dvosmjerne komunikacije i pričanje priče temeljni je cilj u procesu kreiranja nove marke za kreativna poduzeća. Zaključak rada je kako je online marketing iznimno važan za kreiranje nove marke, ali preduvjet za to je kvalitetan i kreativan proizvod koji zadovoljava potrebe potrošača.

Online marketing ; Društvene mreže ; Poslovni ciljevi ; Kreiranje nove marke ; Facebook ; Instagram

nije evidentirano

engleski

The importance of online marketing in creating a new brand of a creative enterprise

nije evidentirano

Online marketing ; Social networks ; Business goals ; Creating new brand ; Facebook ; Instagram

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

26.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija