Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu (CROSBI ID 422870)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ilić, Iva Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu / First Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2018

Podaci o odgovornosti

Ilić, Iva

First Komen, Ivana

hrvatski

Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu

Rezultati ovog rada ukazuju da boja ima veliki utjecaj na potrošače ukoliko kupuju proizvod niske uključenosti potrošača, pogotovo ako je boja ambalaže u crvenoj ili narančastoj boji. Iako svaka koja pobuđuje drugačiju emociju ili reakciju, rezultati dokazuju kako će potrošač prije posegnuti za proizvodom ukoliko ambalaža sadrži jednu od ove dvije boje.

Boja ; Preferirana boja ; Niska uključenost potrošača ; Visoka uključenost potrošača ; Spol

nije evidentirano

engleski

The impact of color packaging to the selection of product with high and low involvement of consumers when buying at the supermarket

nije evidentirano

Color ; Preferred color ; Low consumer involvement ; High consumer involvement ; Sex

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

11.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija