Prilagodba načina rada u obrazovanju djece s ADHD-om (CROSBI ID 667177)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Velki, Tena
hrvatski
Prilagodba načina rada u obrazovanju djece s ADHD-om
Poznata su mnogobrojna istraživanja koja pokazuju probleme na akademskom, socijalnom i emocionalnom planu kod djece s ADHD-om. Međutim, rezultati novijih studija pokazuju značajna odstupnja u funkcioniranju djece koja su samo suspektna na ADHD, a ne zadovoljavaju kriterije za postavljanje dijagnoze. U predavanju će biti naglasak upravo na ovoj skupini djece, kojoj sustavno izostaje podrška u odgojno-obrazovnom sustavu, te na prilagdobi načina rada s djecom čiji simptomi ADHD-a ometaju njihovo svakodnevno funkcioniranje neovisno o tome jel djetetu dijagnosticiran ADHD ili ne.
ADHD, akademsko funkcioniranje, metode rada, igra kao terapija
nije evidentirano
engleski
Adaptation of educational methods in working with ADHD children
nije evidentirano
ADHD, academic function, educational methods, game as therapy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2018.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Konferencija s međunarodnim sudjelovanjem: Suvremenost programa i pristupa u radu s djecom s teškoćama i osobama s invaliditetom
ostalo
11.10.2018-13.10.2018
Osijek, Hrvatska