Rheological Research of Sliding Modulus of the Wood-Concrete Connection (CROSBI ID 486301)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Takač, Stjepan ; Matošević, Đurđica ; Bogičević, Predrag Rheological Research of Sliding Modulus of the Wood-Concrete Connection // Innovative Wooden Structures and Bridges. Lahti, 2001. str. 495 &#8211 ;-x

Takač, Stjepan ; Matošević, Đurđica ; Bogičević, Predrag

Rheological Research of Sliding Modulus of the Wood-Concrete Connection

Na Građevinskom fakultetu u Osijeku u okviru znanstvenog projekta vrše se teoretska i eksperimentalna istraživanja ponašanja spregnute konstrukcije drvo*beton. Posebno se istražuje veza pomoću moždanika koji se serijski proizvode, a odabrani su jednostrani moždanici tipa C (prema DIN 1052 T2 Dübeltyp C). Slika 1. Prikaz modela spoja drvo-beton Programom je predviđeno istraživanje reološkog modula klizanja (slika 2) spajala u vezi, te uporedba dobivenih rezultata s izrazima za proračun prema EUROCOD-e 5. Veličina klizanja elemenata može se uvesti u proračun graničnog stanja nosivosti pomoću modula klizanja , a kod graničnog stanja uporabljivosti modulom . Modul klizanja određuje se eksperimentalnim putem iz poznatih veličina sile i pomaka izrazom: = modul klizanja, F sila, v pomak &#61603 ; ; 1, 5 mm. Slika 2.Klizanje elemenata u spoju. Obavljeno je reološko istraživanje na prvoj seriji od četiri uzorka koji su bili opterećeni silom u ravnini spoja intenziteta nosivosti spajala. Na slici 1 prikazan je uzorak za ispitivanje. U ovom radu se prikazuju rezultati eksperimentalnih istraživanja pomaka pri dugotrajnom kontinuiranom opterećenju te uporedba s izrazima za proračun prema EUROCOD-e 5.

Theoretical researches; Composite Structures; Wood-Concrete; joint; NISA

495 &#8211 ;-x.

2001.