Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije (CROSBI ID 255700)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomičić-Pupek, Katarina Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije // CroDiM, 2 (2019), 1; 135-140

Podaci o odgovornosti

Tomičić-Pupek, Katarina

hrvatski

Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije

Digitalna transformacija poslovanja obuhvaća dizajn i razvoj poslovnih procesa kojima će se generirati novi proizvodi i usluge, anticipirajući mogućnosti suvremenih i dolazećih tehnologija. Pritom je potrebno dizajnirati nove proizvode i usluge koje poduzeće može isporučiti izvedbom svojih procesa, prije nego što za osmišljenim proizvodima ili uslugama uopće postoji ideja ili potreba na tržištu. U tom kontekstu inicijacije digitalne transformacije poslovanja, potrebno je identificirati ključne odrednice percepcije kupaca koje mogu biti relevantne za marketinške strategije stvaranja potražnje za novim proizvodom ili uslugom kod budućih kupaca. U ovom radu će biti istražene klasične odrednice percepcije kupaca s obzirom na utjecaj suvremenih i dolazećih tehnologija, a nakon toga će biti opisano kako se rezultati istraženih dimenzija mogu iskoristiti kod kreiranja marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu digitalno transformiranog poslovanja.

percepcija kupaca ; digitalna transformacija ; marketinška strategija

Rad je prethodno objavljen u Zborniku radova: Book of papers of the 3rd Croatian Direct Marketing Association Conference / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.). Varaždin: CRODMA, 2018.

engleski

Dimensions of customer perception in the context of digital transformation

nije evidentirano

customer perception ; digital transformation ; marketing strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2019.

135-140

objavljeno

2584-7236

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti