Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremeni pristupi i metode rada s roditeljima i obiteljima u STEM obrazovnom kontekstu (CROSBI ID 255715)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Šimunović, Mara ; Burušić, Josip Suvremeni pristupi i metode rada s roditeljima i obiteljima u STEM obrazovnom kontekstu // Matematika i škola, 96 (2018), 2018; 15-19

Podaci o odgovornosti

Šimunović, Mara ; Burušić, Josip

hrvatski

Suvremeni pristupi i metode rada s roditeljima i obiteljima u STEM obrazovnom kontekstu

Iako roditelji predstavljaju važan izvor utjecaja u formiranju učeničke motivacije i postignuća u različitim STEM disciplinama, među kojima je i matematika, istraživanja obiteljskih procesa te neposredan rad s roditeljima u kontekstu STEM obrazovanja i dalje su značajno zapostavljeni (Harackiewicz, Rozek i Hulleman, 2012). S druge strane, recentne studije ukazuju da je potencijal ovih programa velik jer se kroz rad s roditeljima mogu mijenjati ne samo njihovi stavovi, vrijednosti te uključenost u djetetovo STEM obrazovanje, već i na neposredan način pozitivno utjecati i na učeničke ishode u različitim STEM disciplinama. S obzirom na nedostatak smjernica za rad s roditeljima i obiteljima u kontekstu STEM obrazovanja i odabira zanimanja, u ovom će radu biti prikazani neki suvremeni projekti, istraživanja i programi, s ciljem pregleda metoda i pristupa koji se koriste kako bi se roditelje aktivno uključilo u postizanje ciljeva nastave i obrazovanja u STEM području.

STEM obrazovanje ; roditeljski utjecaji ; obitelj i STEM

nije evidentirano

engleski

Contemporary approaches and methods of working with parents and families in the STEM educational context

nije evidentirano

STEM education ; parental influences ; family and STEM

nije evidentirano

Podaci o izdanju

96 (2018)

2018.

15-19

objavljeno

1332-0327

Povezanost rada

Psihologija