Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obilježja konstruktivističke nastave i samoefikasnosti kod nastavnika medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba (CROSBI ID 423499)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dugi, Marijana Obilježja konstruktivističke nastave i samoefikasnosti kod nastavnika medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba / Topolovčan, Tomislav (mentor); Osijek, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek, . 2018

Podaci o odgovornosti

Dugi, Marijana

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Obilježja konstruktivističke nastave i samoefikasnosti kod nastavnika medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba

Cilj istraživanja: Utvrditi obilježja procjene konstruktivističe nastave i samoefikasnosti kod nastavnika medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba. Ispitanici i metode: Provedena je presječna studija koja je obuhvatila sveukupno 164 nastavnika. Za istraživanje je korišten anonimni upitnik. Upitnik se u prvom dijelu sastoji od šest zatvorenih pitanja koja se odnose na demografske podatke: dob, spol, prebivalište, ukupan radni staž u školi, razredništvo i školi u kojoj ispitanik radi. Za procjenu obilježja konstruktivističke nastave koristio se preuzeti i modificirani upitnik Developing a Scale for Constructivist Learning Environment Management Skills, a za procjenu samoefikasnosti korištena je skala opće samoefikasnosti. Rezultati: Postoji statistički značajna razlika u procjeni konstruktivističke nastave s obzirom na dob nastavnika u svim domenama, a nastavnici strukovnih predmeta statistički se značajno više slažu s tvrdnjama iz domene učenja i organizacije okoline, dok u drugim kategorijama nema statistički značajne razlike. Ispitanici iz grada i žene imaju značajno višu razinu samoefikasnosti od ispitanika sa sela. Zaključci: Postoji pozitivna povezanost samoefikasnosti i konstruktivistčke nastave kod nastavnika u medicinskim školama obuhvaćenim ovim istraživanjem. Nastavnici s višom razinom samoefikasnosti značajno su višu ocjenu dali svim domenama procjene konstruktivističke nastave.

nastava, konstruktivistička nastava, samoefikasnost

nije evidentirano

engleski

Characteristics of constructivist teaching and self-efficacy of teachers of medical schools in Koprivnica-Križevci, Krapina-Zagorje, Međimurje, Varaždin County and the City of Zagreb

nije evidentirano

teaching, constructivist teaching ; self-efficacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

26.10.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek

Osijek

Povezanost rada

nije evidentirano