Izrada računalne igre u programskom okruženju Construct 2 (CROSBI ID 423574)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Šag, Antonio
Orehovački, Tihomir
hrvatski
Izrada računalne igre u programskom okruženju Construct 2
Priprema procesa programiranja računalnih igara predstavlja veliku problematiku i izazov jer za kreirati jedan konačan proizvod potrebno je mnogo više znanja, iskustva i vještina nego što bi se reklo. Optimizacija je igre ključna točka kako bi uspjeli GUI grafičko korisničko sučelje (engl. graphical user interface) povezati s tehničkom (programerskom) stranom igre. U slučaju Construct 2, sam proces vrlo je jednostavan te ne zahtjeva klasično programiranje. Metodom pritisni–povuci (engl. drag and drop) vizualne materijale unosimo u našu igru, a princip programiranja sveden je na događaje, pomoću kojih unesenim materijalima dodjeljujemo akcije putem odabira grafičkih ikona. Aplikacija nam u bilo kojem trenutku omogućava interaktivni pregled odrađenog dijela igre kako bi uvijek mogli vidjeti kako nam igra stvarno reagira na određene akcije, uvjete i događaje. Kao završnu točku, uz dobru organizaciju i razumijevanje mogućnosti koje pruža aplikacijski paket Construct 2, moguće je odraditi bilo kakav zamišljeni 2D projekt, i to na vrlo pregledan proceduralan način (u bilo kojem trenutku, unutar koda moguće je promijeniti hijerarhiju događaja ili npr. izmijeniti objekt koji predstavlja temelj događaja).
Izrada računalnih igara, Construct 2, optimizacija igre, GUI, interaktivni pregled, 2D projekt, proceduralan način
nije evidentirano
engleski
Development of a computer game in Construct 2 environment
nije evidentirano
Development of Computer Games, Construct 2, Game Optimization, GUI, Interactive Review, 2D Project, Procedural Mode
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
30.10.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula