Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nikakva nas reforma neće spasiti : Odgoj i obrazovanje kao elementi novog „humanizma“ (CROSBI ID 16830)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Šuran, Fulvio Nikakva nas reforma neće spasiti : Odgoj i obrazovanje kao elementi novog „humanizma“. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018

Podaci o odgovornosti

Šuran, Fulvio

hrvatski

Nikakva nas reforma neće spasiti : Odgoj i obrazovanje kao elementi novog „humanizma“

Glavni obrazovni cilj škole nije i ne može biti samo praćenje razvoja pojedinih tehnika i vještina. Ono treba biti u službi formiranja osobe na kognitivnoj, emotivnoj i kulturnoj razini, osposobljavajući je, da se odgovorno i pozitivno suočava sa nesigurnostima i promjenama u sadašnjim i budućim društvenim i profesionalnim okruženjima. Osim izrade novih znanja, potrebno je obrazovanje 'osloboditi' od bilo kakvog znanstveno-tehnološkog determinizma što je itekako bitno za razumijevanje trenutnog stanja planetarnog čovjeka i obvezni preduvjet osvještavanja vlastite osobnosti. Treba, kod mladih, njegovati ideju integralnog ljudskog bića, sposobnog da se u sigularnosti osobnog mikrokozmosa slobodno usredotočuje na različite aspekte ljudskog makrokozmosa. Gdje sigurnost ne ograničava slobodu već ju omogućuje u cilju cjelovitijeg razvoja pojedinca kao osobe i kao kolektivnog bića. Osim toga odnos između osobnog mikrokozmosa i makrokozmosa čovječnosti treba promatrati i u svom dvostrukom obliku: s jedne strane, sve što se događa u svijetu utječe na život svake osobe ; s druge strane, svaka osoba ima jedinstvenu i posebnu odgovornost u odnosu na čovječnost. Stoga je itekako važno i prioritetno, u suvremenom školstvu, stvoriti novi „savez“, između različitih područja znanja/studija. Tu se misli na znanosti i tehnologija s humanističkim programima, koji će biti u stanju surađivati i doraditi stvaralački, tj „novi“ humanizam.

kurikularna reforma ; odgoj i obrazovanje ; nihilizam ; škola budućnosti ; globalizacija ; humanizam ; etika

nije evidentirano

engleski

No reform will save us: education and schooling as elements of a new "humanism"

nije evidentirano

curricular reform ; education ; nihilism ; school of the future ; globalization ; humanism ; ethics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2018.

978-953-7320-78-2

126

objavljeno

Povezanost rada

Filozofija, Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija, Sociologija