Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Percepcija studenata Filozofskog fakulteta u Osijeku o vlastitoj informacijskoj pismenosti (CROSBI ID 423662)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grgić, Jelica Percepcija studenata Filozofskog fakulteta u Osijeku o vlastitoj informacijskoj pismenosti / Dukić, Gordana (mentor); Martinović, Ivana (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2016

Podaci o odgovornosti

Grgić, Jelica

Dukić, Gordana

Martinović, Ivana

hrvatski

Percepcija studenata Filozofskog fakulteta u Osijeku o vlastitoj informacijskoj pismenosti

Napretkom tehnologije postaje sve kompleksnije definirati informacijsku pismenost. Naime, društvo koje nas okružuje temelji se na znanju i informacijama i orijentirano je ka konstantnom tehnološkom napretku i razvoju. Informacije i kompleksni informacijski procesi postaju najvažniji čimbenik razvoja, a znanje u tom cijelom procesu igra krucijalnu ulogu. Promjene koje su zahvatile društvo reflektiraju se i na obrazovne procese, a ponajviše u visokoškolskom obrazovanju. Obrazovne paradigme koje se godinama nisu mijenjale sve više ovise o tehnologiji koja uvelike utječe na osobni razvoj pojedinaca. Dolazi do promjena nastavnih metoda koje postaju pragmatičnije i odmiču se od klasičnog repetitivnog modela. Naime, jedan je od glavnih ciljeva profesora na fakultetu pripremiti studente za cjeloživotno učenje, a to se ne može postići bez poznavanja tehnologije i informacijske pismenosti. Navedeno je najvažnije na fakultetima, poput Filozofskog, koji obrazuju studente za buduće nastavnike jer će se tako najbolje osigurati prijenos usvojenih znanja na sljedeće generacije. Cilj je ovoga rada dobiti informacije o percepciji studenata Filozofskog fakulteta u Osijeku o vlastitoj informacijskoj pismenosti. Istraživanje je usmjereno na utvrđivanje načina na koji studenti shvaćaju vlastitu informacijsku pismenost s ciljem shvaćanja čimbenika koji potiču ili ograničavaju kvalitetniji razvoj informacijske pismenosti među studentima Filozofskog fakulteta u Osijeku. Metoda koja se primjenjuje u istraživanju o okviru ovoga rada je anketa. Veličina uzorka za provođenje ankete je 169 studenata od 1690 upisanih studenata 2015. godine na Filozofski fakultet u Osijeku ili 10 % od ukupnog broja upisanih studenata. Instrument koji se koristi u ovome radu je anketni upitnik koji je sastavljen od 4 pitanja zatvorenog tipa i jednog pitanja otvorenog tipa.

informacijska pismenost, informacijsko društvo, Filozofski fakultet u Osijeku, studenti

nije evidentirano

engleski

The Perception of Students of Faculty of Philosophy in Osijek on their own Information Literacy

nije evidentirano

information literacy, information society, Faculty of Philosophy Osijek, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

30.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti