"Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata (CROSBI ID 668900)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ćosić, Andrea ; Mustak, Mario ; Prpić, Tomislav
hrvatski
"Što si ti dečko to upisao?!"-doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata
Socijalna pedagogija uz sve svoje posebnosti rada s različitim populacijama, ima još jednu posebnost - malu zastupljenost muških stručnjaka. Cilj ovog rada je opisati doživljaj studiranja socijalne pedagogije iz perspektive muških studenata. U istraživanju je korišten kvalitativni pristup unutar kojeg su se podaci prikupljali metodom fokusne grupe. Provedbom dvije fokusne grupe obuhvaćeno je 13 od ukupno 15 muških studenata preddiplomskog i diplomskog studija Socijalne pedagogije upisanih tijekom akademske godine 2015./2016. Rezultati pokazuju da motivaciju muških studenata za upisom studija obilježava interes za kriminološko- penološke teme i doživljaj dinamičnosti posla socijalnog pedagoga. Muško-ženske razlike opisuju kroz doživljaj veće usmjerenosti djevojaka na akademska postignuća i prisutnost pozitivne diskriminacije prema muškim studentima od strane nastavnika, praktičara i korisnika s kojima rade.Rad doprinosi boljem razumijevanju muške perspektive socijalnih pedagoga čime su se posredno otvorila nova pitanja vezana uz profesionalni identitet socijalnih pedagoga te kako rodne uloge mogu utjecati na njegov razvoj.
socijalna pedagogija ; doživljaji muških studenata ; profesionalni identitet
nije evidentirano
engleski
"What are you studying, my boy?!"-experience of studying Social pedagogy in perspective of male students
nije evidentirano
social pedagogy ; experience of male students ; professional identity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
36-36.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka 5. kongresa socijalnih pedagoga sa temom "Praksa-Empirija-Teorija", Sveti Martin na Muri, 23. – 25. svibnja 2018. godine
Dejana Bouillet ; Tina Peraica
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6418-88-6
Podaci o skupu
5. kongresa socijalnih pedagoga Praksa-Empirija-Teorija
predavanje
23.05.2018-25.05.2018
Sveti Martin na Muri, Hrvatska