Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost identifikacije i pedagoški tretman darovitih učenika u umjetničkom području na početku obveznog školovanja (CROSBI ID 669245)

Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa

Matijević, Milan Važnost identifikacije i pedagoški tretman darovitih učenika u umjetničkom području na početku obveznog školovanja // Banjalučki novembarski susreti 2018. / Mikanović, Brane (ur.). Banja Luka: Filozofski fakultet u Banja Luci, 2018. str. 38-39

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Važnost identifikacije i pedagoški tretman darovitih učenika u umjetničkom području na početku obveznog školovanja

Vaspitanje je međuljudski odnos koji treba omogućiti optimalno ostvarivanje individualnih mogućnosti svake ljudske jedinke. Ovakva definicija ističe važnost fizičkog i socijalnog okruženja za razvoj svakog djeteta. Učenici jednog razrednog odjeljenja razlikuju se po predispozicijama i mogućnostima u različitim područjima razvoja. Ne postoji apsolutno netalentovano dijete u školi. Osnovna škola treba stvarati uslove za zadovoljavanje razvojnih potreba svakog učenika. To će moći ako u školi i školskom okruženju postavi opremu i uredi okruženje u kojem će svako dijete pronaći nešto za zadovoljavanje svojih razvojnih potreba. Imaju li smisla pitanje: Tko je najbolji učenik u razredu ili u školi? Postoji li najbolji učenik u razredu (u školi)? Po kojim varijablama se određuje „najbolji učenik“? Koje su zadaće učitelja u odnosu na takve učenike ako ih je po nekim varijablama identificiramo? U ovom radu bavimo se proučavanjem spremnosti učitelja i osnovne škole za stvaranje uslova za identifikovanje i razvijanje prostorne i glazbene inteligencije osnovnoškolskih učenika.

individualizovana nastava, muzička inteligencija, poticajna obrazovna sredina, prostorna inteligencija, teorije višestrukih inteligencija,

nije evidentirano

engleski

The importance of identification and pedagogical treatment of gifted students in the art area at the beginning of compulsory education

nije evidentirano

individualized teaching, music intelligence, stimulating educational environment, spatial intelligence, multiple intelligence theory,

nije evidentirano

Podaci o prilogu

38-39.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Banjalučki novembarski susreti 2018.

Mikanović, Brane

Banja Luka: Filozofski fakultet u Banja Luci

978-99976-38-12-0

Podaci o skupu

Banjalučki novembarski susreti 2018

predavanje

16.11.2018-16.11.2018

Banja Luka, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija