Destinacijske menadžment kompanije DMK: priručnik za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa (CROSBI ID 16908)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Čorak, Sanda ; Trezner, Željko ; Boranić Živoder, Snježana ; Kunst, Ivo ; Ivandić, Neven ; Plantić-Tadić, Diana ; Žilić, Ivana ; Golja, Tea ; Paulišić, Morena ; Telišman-Košuta, Neda ; Nižetić, Dean
hrvatski
Destinacijske menadžment kompanije DMK: priručnik za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa
Uz aktivnosti destinacijskih menadžment organizacija (DMO) u koordinaciji i vođenju različitih subjekata turističkog sustava, uspješni destinacijski menadžment obuhvaća i aktivnosti destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i to prije svega u razvoju složenih turističkih proizvoda koji u sebi sadrže dodatne razloge za dolazak turista, osobito u razdobljima niske potražnje. Uspješno poslovanje DMK jednako kao i efikasne marketinške aktivnosti u turizmu posebnih interesa od velike su važnosti za rješavanje izazova sezonalnosti i prostorne koncentriranosti turističkih kretanja u Hrvatskoj, a ovaj priručnik sadrži niz praktičnih savjeta i preporuka za postojeće i potencijalne destinacijske menadžmen kompanije.
destinacijske menadžment kompanije ; turizam posebnih interesa ; marketing
nije evidentirano
engleski
Destination Management Companies DMC: Handbook for the Successful Business and Special Interest Tourism Marketing
nije evidentirano
destination management companies ; special interest tourism, marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska turistička zajednica
2014.
978-953-7-52119-6
201
objavljeno