Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Destinacijske menadžment kompanije DMK: priručnik za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa (CROSBI ID 16908)

Autorska knjiga | priručnik

Čorak, Sanda ; Trezner, Željko ; Boranić Živoder, Snježana ; Kunst, Ivo ; Ivandić, Neven ; Plantić-Tadić, Diana ; Žilić, Ivana ; Golja, Tea ; Paulišić, Morena ; Telišman-Košuta, Neda et al. Destinacijske menadžment kompanije DMK: priručnik za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa. Zagreb: Hrvatska turistička zajednica, 2014

Podaci o odgovornosti

Čorak, Sanda ; Trezner, Željko ; Boranić Živoder, Snježana ; Kunst, Ivo ; Ivandić, Neven ; Plantić-Tadić, Diana ; Žilić, Ivana ; Golja, Tea ; Paulišić, Morena ; Telišman-Košuta, Neda ; Nižetić, Dean

hrvatski

Destinacijske menadžment kompanije DMK: priručnik za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa

Uz aktivnosti destinacijskih menadžment organizacija (DMO) u koordinaciji i vođenju različitih subjekata turističkog sustava, uspješni destinacijski menadžment obuhvaća i aktivnosti destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i to prije svega u razvoju složenih turističkih proizvoda koji u sebi sadrže dodatne razloge za dolazak turista, osobito u razdobljima niske potražnje. Uspješno poslovanje DMK jednako kao i efikasne marketinške aktivnosti u turizmu posebnih interesa od velike su važnosti za rješavanje izazova sezonalnosti i prostorne koncentriranosti turističkih kretanja u Hrvatskoj, a ovaj priručnik sadrži niz praktičnih savjeta i preporuka za postojeće i potencijalne destinacijske menadžmen kompanije.

destinacijske menadžment kompanije ; turizam posebnih interesa ; marketing

nije evidentirano

engleski

Destination Management Companies DMC: Handbook for the Successful Business and Special Interest Tourism Marketing

nije evidentirano

destination management companies ; special interest tourism, marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatska turistička zajednica

2014.

978-953-7-52119-6

201

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice