Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti (CROSBI ID 256667)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolešnik, Ljiljana ; Bojić, Nikola ; Šilić, Artur
hrvatski
Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti
U pozadini kustoskog angažmana brazilskog umjetnika Almira Mavigniera na prvoj izložbi Novih tendencija, organiziranoj u suradnji s hrvatskim likovnim kritičarem Matkom Meštrovićem i Galerijom suvremene umjetnosti u Zagrebu 1961. godine, nalazio se Mavignierov izvrstan uvid u europsku neoavangardnu scenu toga vremena, kao i njegova ekstenzivna osobna socijalna mreža. Stvaranje, razvoj i značajke te mreže oko godine 1960., nalaze se u analitičkom fokusu ovog članka. Opis Mavignierove personalne društvene mreže, prikazane i serijom mrežnih vizualizacija, koji ima za cilj bolje razumijevanja njezinih strukturalnih obilježja i njihova odnosa prema personalnom i poetskom sastavu prve izložbe Novih tendencija, temeljen je ne metodološkom povezivanju znanja iz povijesti umjetnosti, društvenih znanosti (analiza društvena mreža) i primjeni alata informacijskih znanosti.
Almir Mavignier ; Nove tendencije ; personalna društvena mreža ; neoavangarda ; kvantitativna analiza ; digitalna povijest umjetnosti
nije evidentirano
engleski
Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti
nije evidentirano
Almir Mavignier ; Nove tendencije ; personalna društvena mreža ; neoavangarda ; kvantitativna analiza ; digitalna povijest umjetnosti
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
nije evidentirano