Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti (CROSBI ID 256667)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kolešnik, Ljiljana ; Bojić, Nikola ; Šilić, Artur Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti // Život umjetnosti, 99 (2016), 2; 58-79

Podaci o odgovornosti

Kolešnik, Ljiljana ; Bojić, Nikola ; Šilić, Artur

hrvatski

Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti

U pozadini kustoskog angažmana brazilskog umjetnika Almira Mavigniera na prvoj izložbi Novih tendencija, organiziranoj u suradnji s hrvatskim likovnim kritičarem Matkom Meštrovićem i Galerijom suvremene umjetnosti u Zagrebu 1961. godine, nalazio se Mavignierov izvrstan uvid u europsku neoavangardnu scenu toga vremena, kao i njegova ekstenzivna osobna socijalna mreža. Stvaranje, razvoj i značajke te mreže oko godine 1960., nalaze se u analitičkom fokusu ovog članka. Opis Mavignierove personalne društvene mreže, prikazane i serijom mrežnih vizualizacija, koji ima za cilj bolje razumijevanja njezinih strukturalnih obilježja i njihova odnosa prema personalnom i poetskom sastavu prve izložbe Novih tendencija, temeljen je ne metodološkom povezivanju znanja iz povijesti umjetnosti, društvenih znanosti (analiza društvena mreža) i primjeni alata informacijskih znanosti.

Almir Mavignier ; Nove tendencije ; personalna društvena mreža ; neoavangarda ; kvantitativna analiza ; digitalna povijest umjetnosti

nije evidentirano

engleski

Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti

nije evidentirano

Almir Mavignier ; Nove tendencije ; personalna društvena mreža ; neoavangarda ; kvantitativna analiza ; digitalna povijest umjetnosti

nije evidentirano

Podaci o izdanju

99 (2)

2016.

58-79

objavljeno

0514-7794

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice
Indeksiranost