Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mobilna tehnologija kao alat u nastavi njemačkog jezika (CROSBI ID 424034)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kondres, Lana Mobilna tehnologija kao alat u nastavi njemačkog jezika / Anđel, Maja ; Kocijan, Kristina (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Kondres, Lana

Anđel, Maja ; Kocijan, Kristina

hrvatski

Mobilna tehnologija kao alat u nastavi njemačkog jezika

Cilj ovog rada je istražiti učinkovitost mobilne tehnologije u nastavi njemačkog jezika. Primjena mobilne tehnologije u svrhu učenja naziva se m- učenjem. Ono je evoluiralo iz e-učenja, pojma koji se ponajprije predstavlja u radu, te se daju njegove definicije i povijesni pregled. Zatim se dublje ulazi u pojam m-učenja, njegovih definicija, prednosti i nedostataka na temelju postojećih istraživanja, položaj hrvatskih škola u odnosu na uvođenje mobilne tehnologije i način na koji m-učenje školama može pomoći kod tehnoloških nedostataka. Kao primjer alata za m- učenje predstavljen je web-alat Kahoot!, koji je korišten u svrhu istraživačkog dijela rada, a služi za izradu kvizova koji se mogu primijeniti u nastavi. Osim pregleda funkcionalnosti alata i njegovih načina primjene u nastavi, na temelju neurodidaktičkih spoznaja objašnjeno je na koji način princip igranja pomoću Kahoota! može pomoći u usvajanju znanja. Cilj istraživačkog dijela rada bio je saznati kako primjena mobilne tehnologije utječe na doživljaj nastave i uspjeh u učenju. U tu svrhu provedeno je istraživanje u prvim razredima opće gimnazije, kod kojih su se u jednom razredu koristile tradicionalne metode poučavanja, a u drugom mobilna tehnologija za prijenos znanja. Obje skupine obradile su jednu nastavnu cjelinu, a učenicima obiju skupina se prije i poslije obrade mjerilo znanje pomoću testova. Također su pomoću upitnika u više navrata prikupljani podaci o stavovima učenika o nastavi kako bi se utvrdila njihova motivacija. Na kraju je na temelju prikupljenih podataka napravljena usporedba između dvaju skupina kako bi se utvrdilo koja je ostvarila bolje rezultate.

m-učenje, mobilno učenje, Kahoot, GSRS, njemački jezik, motivacija, igre u nastavi

nije evidentirano

engleski

Mobile technology as a tool in German language teaching

nije evidentirano

m-learning, mobile learning, Kahoot, GSRS, German language, motivation, teaching games

nije evidentirano

Podaci o izdanju

80

24.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti