Mišljenja djelatnika izvanbolničke hitne pomoći Virovitičko-podravske i Koprivničko-križevačke županije o komunikaciji unutar tima (CROSBI ID 424052)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kostić Ilenić, Sandra
Topolovčan, Tomislav
hrvatski
Mišljenja djelatnika izvanbolničke hitne pomoći Virovitičko-podravske i Koprivničko-križevačke županije o komunikaciji unutar tima
Ciljevi: Utvrditi obilježja zadovoljstva komunikacijom unutar tima kod djelatnika izvanbolničke hitne pomoći u Zavodima za hitnu medicinu Koprivničko-križevačke i Virovitičko– podravske županije. Utvrditi postoje li razlike u zadovoljstvu komunikacijom unutar tima izvanbolničke hitne pomoći s obzirom na spol, stručnu spremu te mjesto zaposlenja djelatnika. Ispitanici i metode: Ispitanici su djelatnici koji rade u Zavodima za hitnu medicinu Koprivničko-križevačke i Virovitičko-podravske županije, na radnom mjestu u timu hitne pomoći, ispitivanje je provedeno od srpnja do rujna 2018. godine. Za potrebe istraživanja korišten je anonimni upitnik o mišljenju djelatnika izvanbolničke hitne pomoći Koprivničko- križevačke i Virovitičko-podravske županije o komunikaciji unutar tima. Upitnik je sastavljen vlastitim izborom pitanja i odobren od strane ravnateljstva i Etičkog povjerenstva obaju Zavoda. Za statističku analizu korišten je statistički program MedCalc Statistical Software version 18.2.1. Razina značajnosti je postavljena na Alpha = 0, 05. Rezultati: Istraživanje je provedeno na 105 ispitanika koji rade u Zavodima za hitnu medicinu Koprivničko-križevačke i Virovitičko-podravske županije, na radnom mjestu u timu hitne pomoći. Na postavljena pitanja o komunikaciji unutar tima, ispitanici su uglavnom zadovoljni komunikacijom unutar svoga tima, kao i s ostalim kolegama. Većini ispitanika bitno je dobiti povratne informacije od svojih nadređenih, a što sada ne dobivaju. Stručna predavanja su jako bitna radi usavršavanja komunikacijskih vještina i radi općenitog zadovoljstva poslom. Zaključci: Jako je dobra razina zadovoljstva komunikacijom unutar tima i nema značajne razlike u mišljenju o komunikaciji unutar tima izvanbolničke hitne pomoći s obzirom na spol, stručnu spremu te mjesto zaposlenja djelatnika. Najveće slaganje je s tvrdnjama da kvaliteta komunikacije utječe na zadovoljstvo obavljanja radnih zadataka. Djelatnici su jako nezadovoljni dobivanjem povratnih informacija od svojih nadređenih te je najvećem broju ispitanika komunikacija s kolegama na radnom mjestu i s drugim timovima jako važna, kao i komunikacija s nadređenima.
komunikacija, tim, hitna pomoć, zadovoljstvo poslom
nije evidentirano
engleski
Non-hospital emergency staff opinions on communication within the team in Virovitica- Podravina and Koprivnica-Križevci County
nije evidentirano
Communication, team, emergency medicine, job satisfaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
22.11.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek
Osijek