Brojalice kao sredstvo rada pri obrađivanju pojmova iz prirodoslovlja (CROSBI ID 424082)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Krišto, Antonela
Bogut, Irella ; Popović, Ana
hrvatski
Brojalice kao sredstvo rada pri obrađivanju pojmova iz prirodoslovlja
Brojalica je vrsta umjetničko-književnog teksta, gotovo ritmička igra, kratka pjesmica, ritmička cjelina, igra riječima, vrsta onomatopeje ili oblik dječjeg stvaranja. Brojalice dijelimo na govorne i pjevane, dok ih prema sadržaju dijelimo na konkretne, besmislene i kombinirane. Brojalice su prisutne u svim kulturama svijeta, pa tako i u svim krajevima Hrvatske. Prenose se iz naraštaja u naraštaj i iz jednog naroda u drugi. Uglavnom ih stvaraju djeca te im pomaže pri određivanju tko će započeti igru, loviti, baciti loptu, žmiriti, nešto pokazati ili odgovoriti. One su veliki pomagač u igri kojom neprimjetno upravljaju. U ovome se radu upućuje na neke mogućnosti uključivanja brojalica kao sredstvo rada pri obrađivanju pojmova iz prirodoslovlja u vrtićima. Kroz razne brojalice obrađuju se raznovrsne teme vezane uz prirodoslovlje te na taj način djeca uče o njima kroz sadržaj koji im je blizak.
brojalice, dijete, prirodoslovlje, okoliš
nije evidentirano
engleski
Nursery rhymes as a means of working in the processing of concepts from natural sciences
nije evidentirano
nursery rhymes, child, natural science, environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
14.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek