Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Brojalice kao sredstvo rada pri obrađivanju pojmova iz prirodoslovlja (CROSBI ID 424082)

Ocjenski rad | diplomski rad

Krišto, Antonela Brojalice kao sredstvo rada pri obrađivanju pojmova iz prirodoslovlja / Bogut, Irella ; Popović, Ana (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2018

Podaci o odgovornosti

Krišto, Antonela

Bogut, Irella ; Popović, Ana

hrvatski

Brojalice kao sredstvo rada pri obrađivanju pojmova iz prirodoslovlja

Brojalica je vrsta umjetničko-književnog teksta, gotovo ritmička igra, kratka pjesmica, ritmička cjelina, igra riječima, vrsta onomatopeje ili oblik dječjeg stvaranja. Brojalice dijelimo na govorne i pjevane, dok ih prema sadržaju dijelimo na konkretne, besmislene i kombinirane. Brojalice su prisutne u svim kulturama svijeta, pa tako i u svim krajevima Hrvatske. Prenose se iz naraštaja u naraštaj i iz jednog naroda u drugi. Uglavnom ih stvaraju djeca te im pomaže pri određivanju tko će započeti igru, loviti, baciti loptu, žmiriti, nešto pokazati ili odgovoriti. One su veliki pomagač u igri kojom neprimjetno upravljaju. U ovome se radu upućuje na neke mogućnosti uključivanja brojalica kao sredstvo rada pri obrađivanju pojmova iz prirodoslovlja u vrtićima. Kroz razne brojalice obrađuju se raznovrsne teme vezane uz prirodoslovlje te na taj način djeca uče o njima kroz sadržaj koji im je blizak.

brojalice, dijete, prirodoslovlje, okoliš

nije evidentirano

engleski

Nursery rhymes as a means of working in the processing of concepts from natural sciences

nije evidentirano

nursery rhymes, child, natural science, environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

14.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti