Politika distribucije i komunikacije na inozemnom tržištu (CROSBI ID 669865)
Prilog sa skupa u časopisu | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tepša, Đoko ; Flego, Miroslav
hrvatski
Politika distribucije i komunikacije na inozemnom tržištu
Politika distribucije i komunikacije sastavni je dio ukupne poslovne politike i strategije izlaska poduzeća na ciljano inozemno tržište. Pritom je za menadžment poduzeća i stratege planiranja izvoza njegovih proizvoda važno, prije svega, analizirati faktore koji utječu na izbor optimalnih kanala distribucije na tom inozemnom tržištu. Ne manje važan je i odabir strategije komunikacije na inozemnom tržištu, koja, uz ostalo, obuhvaća stvaranje identiteta vlastitog poduzeća, unapređenje prodaje vlastitih proizvoda i promidžbu u inozemstvu. I na kraju, ali ne manje važno, je donošenje odluke o marketing miksu, što sve zajedno prethodi donošenju marketing plana i realizaciji postavljenih ciljeva u praksi.
politika distribucije, politika komunikacije unapređenje prodaje, promidžba u inozemstvu, ciljna skupina, marketing miks, marketinški plan
nije evidentirano
engleski
The Policy of Distribution and Communication on Foreign Markets
nije evidentirano
distribution policy, communication policy, sales promotion, advertising abroad, target group, marketing mix, marketing plan
nije evidentirano
Podaci o prilogu
67-74.
2008.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas
Andrijanić, I.
Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište
1846-9728
Podaci o skupu
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, VPŠ LIBERTAS
predavanje
01.10.2008-01.10.2008
Zagreb, Hrvatska