Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kućni ljubimci i odgoj i obrazovanje u dječjem vrtiću (CROSBI ID 424195)

Ocjenski rad | diplomski rad

Barunčić, Branka Kućni ljubimci i odgoj i obrazovanje u dječjem vrtiću / Bogut, Irella (mentor); Popović, Željko (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2016

Podaci o odgovornosti

Barunčić, Branka

Bogut, Irella

Popović, Željko

hrvatski

Kućni ljubimci i odgoj i obrazovanje u dječjem vrtiću

U radu su opisani počeci kućnih ljubimaca, kako se mijenjao odnos između čovjeka i životinja kroz povijest i kako su kućni ljubimci postali simbol modernog društva. Kako kućni ljubimac može biti dobar partner roditeljima u učenju empatije, suosjećanja, odgovornosti i poštovanja kod djece. Djeca koja odrastaju u obiteljima koje imaju životinje i ljubimce uglavnom se dobro upoznata s pravilnim postupanjem prema životinjama, dok oni koji nemaju ljubimce najčešće ne poznaju ta pravila. Cilj istraživanja bio je ispitati zastupljenost teme „Kućni ljubimci“ u radu sa djecom u dječjem vrtiću. U istraživanju je sudjelovalo šest odgojiteljica dječjeg vrtića „Radosno djetinjstvo“ Ivankovo. i samo jedna odgojiteljica ima radnog iskustva manje od 10 godina. Nakon obrade ankete od dobivenih rezultata stekla sam opći dojam o provođenju navedene teme u odabranom vrtiću. Tema se vrlo često koristi kao samostalna cjelina i u sklopu drugih tema i aktivnosti. Odgojiteljice su aktivne i dovode različite kućne ljubimce kako bi djeci tu temu učinile što zanimljivijom. Sve odgojiteljice na provođenje teme potaknuo je interes djece. Tri odgojiteljice smatraju da je tema primjerena jasličkoj skupini, pet odgojiteljica da je za mlađu skupinu, pet odgojiteljica za srednju skupinu, a svih šest odgojiteljica da se može provoditi sa starijom skupinom. Najveći problem pri provođenju teme predstavlja neadekvatan prostor i materijalni uvjeti. I samo je jedna odgojiteljica provela projekt na tu temu. Odgojiteljice su zainteresirane na navedenu temu, jer su u anketi navele dosta načina na koji bi se tema mogla provesti. Stoga vjerujem da će temu i dalje provoditi i koristiti neke od aktivnosti i ideja koje su navele u anketi.

kućni ljubimci, empatija, odgovornost, pravila, dječji vrtić

nije evidentirano

engleski

Pest and education in kindergarten

nije evidentirano

pets, empathy, responsibility, rules, kindergarten

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

28.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti