Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastavnici u osnovnom obrazovanju odraslih u Hrvatskoj: Tipologija uoči obrazovne reforme (CROSBI ID 670222)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Dario, Pavić ; Iva Černja Nastavnici u osnovnom obrazovanju odraslih u Hrvatskoj: Tipologija uoči obrazovne reforme // 8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih Zagreb, Hrvatska, 30.11.2018-02.12.2018

Podaci o odgovornosti

Dario, Pavić ; Iva Černja

hrvatski

Nastavnici u osnovnom obrazovanju odraslih u Hrvatskoj: Tipologija uoči obrazovne reforme

Osnovno obrazovanje odraslih i razvoj temeljnih vještina u središtu su europskih politika cjeloživotnog učenja, i prvi korak u povećanju zapošljivosti njezinih stanovnika, ali i integraciji ranjivih skupina u društvo. Temelj svake obrazovne reforme, pa tako i one osnovnog obrazovanja odraslih, jesu sami nastavnici koji u tom sustavu rade. Oni nisu samo pasivni provoditelji reformi nego i aktivan element kreiranja nastavnih programa i sadržaja, ali i dio procesa vrednovanja nastavnog procesa samog. U ovom izlaganju prikazat će se rezultati istraživanja stavova nastavnika u osnovnom obrazovanju odraslih provedenog 2016. godine u sklopu projekta „Implementacija EU agende za obrazovanje odraslih 2015-2017“. Na temelju stavova nastavnika o trenutnom nastavnom planu i programu, materijalnim uvjetima rada, komunikaciji s kolegama i upravom, kao i na temelju stavova o polaznicima, pokazat će se dimenzije zadovoljstva nastavnika, posebno za nastavni program i uvjete, a posebno za polaznike. Za svaku od dvije skupine stavova izlučit će se četiri dimenzije zadovoljstva, kao i četiri „tipa“ nastavnika obzirom na kombinacije dimenzija zadovoljstva. U izlaganju će se pokazati da se „tipovi“ nastavnika prema zadovoljstvu razlikuju po nekoliko socio- demografskih varijabli, prvenstveno prema duljini i isključivosti rada u sustavu obrazovanja odraslih, kao i prema dominantnom načinu provođenja nastave. Ovi rezultati su vrijedni jer sugeriraju moguće otpore i prilike pri uvođenje reforme osnovnog obrazovanja odraslih i u velikoj mjeri su u skladu s teorijama o zadovoljstvu nastavnika opisanima u obrazovnoj literaturi.

osnovno obrazovanje odraslih ; zadovoljstvo nastavnika ; istraživanje obrazovanja

nije evidentirano

engleski

Teachers in Adult Primary Education in Croatia: Typology on the Eve of Educational Reform

nije evidentirano

Adult primary education ; teacher satisfaction ; educational research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

8. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih

predavanje

30.11.2018-02.12.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija