Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učiteljski poziv i odgajanje: razmatranje iz perspektive filozofije odgoja (CROSBI ID 257613)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Golubović, Aleksandra Učiteljski poziv i odgajanje: razmatranje iz perspektive filozofije odgoja // Odgojno-obrazovne teme, 1 (2018), 1-2; 141-163

Podaci o odgovornosti

Golubović, Aleksandra

hrvatski

Učiteljski poziv i odgajanje: razmatranje iz perspektive filozofije odgoja

U ovom radu raspravljat ćemo o mogućnostima, izazovima i poteškoćama vezanim za odgoj djece sa stajališta filozofije odgoja, a s kojima se svakodnevno susreću današnji učitelji i nastavnici. Učiteljski poziv izuzetno je bitan iz više razloga, a jedan od najvažnijih tiče se njihove uloge u odgoju djece s obzirom da učitelji imaju direktan i potencijalno iznimno velik utjecaj na krajnji rezultat izgradnje osobnosti u djece i mladih, odnosno osoba u cjelini. Prepoznali su to i mnogi filozofi od antike do naših dana, koji su u fokusu ovog rada, a bavili su se tumačenjem odgojnih utjecaja i različitih odgojnih nastojanja i praksi. Stoga u radu želimo istaknuti i barem ukratko analizirati neke od ključnih filozofskih pozicija važnih za izgradnju cjelovite, samostalne i zrele osobe, odnosno želimo ukazati na zadaće koje učitelji imaju svakodnevno pred sobom u nastojanju da djeci omoguće odrastanje i dosezanje samostalnosti. Zato ćemo izložiti odgojne pozicije koje su zastupali – Platon, J. J. Rousseau i J. Dewey, tri najznačajnija velikana filozofije odgoja

učitelji ; odgajanje ; filozofi odgoja ; Platon ; J. J. Rousseau ; J. Dewey

nije evidentirano

engleski

Teachers' calling and upbringing: analysis from the viewpoint of the philosophy of education

nije evidentirano

Teachers ; upbringing ; philosophers of education ; Plato ; J. J. Rousseau ; J. Dewey

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1-2)

2018.

141-163

objavljeno

2623-7911

2623-873X

Povezanost rada

Filozofija

Poveznice