Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Elementi jezika novih medija u u pisanim radovima učenika osnovnih škola (CROSBI ID 424465)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Turk Sakač, Marija Elementi jezika novih medija u u pisanim radovima učenika osnovnih škola / Prof. dr. sc. Blaženka Filipan-Žignić (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Turk Sakač, Marija

Prof. dr. sc. Blaženka Filipan-Žignić

hrvatski

Elementi jezika novih medija u u pisanim radovima učenika osnovnih škola

Cilj ovoga rada bio je ispitati zastupljenost elemenata jezika novih medija u radovima učenika 8. razreda, pisanim u školi i u slobodno vrijeme, kao i utvrditi procjene učitelja i učenika o toj zastupljenosti te stavove učitelja o utjecaju novih medija na pismenost učenika. Istraživanje je bilo provedeno tijekom školske godine 2016./2017. Obuhvaćalo je analizu dvaju korpusa pisanih radova učenika 8. razreda iz četiriju županija središnjega i sjeverozapadnoga dijela Hrvatske, tj. iz Varaždinske, Međimurske, Krapinsko-zagorske i Zagrebačke županije. Rezultati istraživanja pokazali su da je zastupljenost elemenata jezika novih medija statistički značajno veća u tekstovima pisanim u novim medijima u slobodno vrijeme, negoli u radovima pisanim u školi, što potvrđuju i procjene učenika i učitelja, dok su stavovi učitelja o utjecaju novih medija na pisano izražavanje učenika uglavnom negativni.

elementi jezika novih medija, komunikacijska kompetencija, procjene učenika i učitelja o zastupljenosti, stavovi učitelja, nastava Hrvatskoga jezika, pismenost mladih

nije evidentirano

engleski

Elements of the Language of New Media in Written Part of Students' Expression in Primary School

nije evidentirano

communicative competence, Croatian language teaching, elements of new media language, students’ and teachers’ estimates on the representation of elements of new media language, teachers’ attitudes, youth literacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

274

13.12.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Filologija, Pedagogija