Umrežavanjem do podizanja konkurentnosti turističkih destinacija kontinentalne Hrvatske (CROSBI ID 671051)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bakan, Rikard ; Tubić, Dejan ; Komar, Marijo
hrvatski
Umrežavanjem do podizanja konkurentnosti turističkih destinacija kontinentalne Hrvatske
Hrvatska, zemlja u kojoj turizam predstavlja izrazito važan sektor u ukupnom gospodarstvu nastoji rast zanimanja turista na globalnoj razini za posjetu našoj zemlji iskoristiti za podizanje razine konkurentske prednosti te se na taj način do 2020. godine pozicionirati kao jedna od prvih 20 zemalja u svijetu po konkurentnosti u turizmu. Jedan od glavnih ciljeva koji je naveden u Strategiji razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine je i proširivanje turističkih aktivnosti na cjelokupan teritorij države. Iako kontinentalna Hrvatska ima izrazito bogatu turističku resursnu osnovu još uvijek nije u dovoljnoj mjeri prepoznata kao poželjna turistička destinacija. Cilj ovoga rada je ukazati na činjenicu kako je jedan od razloga slabe konkurentnosti kontinentalnih turističkih destinacija nedovoljna umreženost i interesna povezanost ključnih dionika važnih za razvoj turizma u spomenutim destinacijama te njihovo zajedničko djelovanje na razvoju prepoznatljivih i konkurentnih integralnih turističkih proizvoda. U prvome dijelu ovoga rada dan je teorijski pregled pojma konkurentnosti turističkih destinacija uz poseban naglasak na važnost interesnoga udruživanja kao jednog od temeljnih stupova njihove konkurentnosti. Kako slavonske županije još uvijek nisu u dovoljnoj mjeri prepoznate na hrvatskome turističkom tržištu jedna od pretpostavki autora ovoga rada je bila da razlog tome leži i u nedovoljnoj umreženosti ključnih dionika koji bi trebali stvarati prepoznatljiv i konkurentan turistički doživljaj. Stoga su za potrebe istraživačkoga dijela ovoga rada proveli istraživanje među izabranim dionicima iz privatnoga i javnoga sektora u županiji Virovitičko-podravskoj kako bi ispitali stavove glede interesnoga udruživanja u turizmu te predložili okvirni koncept turističkoga klastera.
konkurentnost, turistička destinacija, kontinentalna Hrvatska, klasteri
nije evidentirano
engleski
By networking up to the competitiveness of tourist destination in continental Croatia
nije evidentirano
competitiveness, tourist destination, continental Croatia, clusters.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-8.
2018.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7842-42-0
Podaci o matičnoj publikaciji
4 th International Rural Tourism Congress "NEW ERA – THE ERA OF RURAL TOURISM"
Smolčić Jurdana, D. ; Milohnić, I.
Opatija: Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”
Podaci o skupu
4. Međunarodni kongres o ruralnom turizmu Novo vrijeme: vrijeme za ruralni turizam = 4th International Rural Tourism Congress New Era: The Era Of Rural Tourism
predavanje
09.05.2018-13.05.2018
Supetar, Hrvatska