Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma: slučaj Slavonije, Baranje i Srijema (CROSBI ID 671055)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Bosnić, Irena ; Tubić, Dejan ; Kovačević, Martina E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma: slučaj Slavonije, Baranje i Srijema // 4 th International Rural Tourism Congress "NEW ERA – THE ERA OF RURAL TOURISM" / Smolčić Jurdana, D. ; Milohnić, I. (ur.). Opatija: Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”, 2018. str. 329-337

Podaci o odgovornosti

Bosnić, Irena ; Tubić, Dejan ; Kovačević, Martina

hrvatski

E-marketing u funkciji razvoja ruralnoga turizma: slučaj Slavonije, Baranje i Srijema

Internet ima snažan utjecaj na marketinški splet, osobito u kontekstu interaktivnosti i mogućnostima komuniciranja. Prostor na webu je neograničen, omogućuje kreiranje multimedijalnih prezentacija turističkoga proizvoda koji u tom kontekstu postaje opipljiv, a potrošači mogu komunicirati s nositeljima turističke ponude bilo kada i s bilo koje lokacije. Unapređenja marketinškoga spleta pod utjecajem online tehnologija najvidljivija su kod promocije i prodajnih aktivnosti koje imaju presudnu ulogu u e- marketinškom miksu turističkih subjekata prvenstveno zbog činjenice da su turistička ponuda i potražnja međusobno fizički udaljene te se učinkovitim tehnikama promocije putem interneta nastoji smanjiti taj jaz i u što je moguće većoj mjeri vizualizirati ponudu. Prethodno provedena istraživanja pokazala su da turistička seoska obiteljska gospodarstva koja predstavljaju poslovne jedinice u agroturizmu u velikoj mjeri koriste informacijsko- komunikacijske tehnologije u svakodnevnom poslovanju. S obzirom na činjenicu da je internet savršena platforma za prodaju turističkih proizvoda izravno kupcima te jedan od glavnih alata potrošačima za traženje informacija vezanih uz putovanja, daljnjom implementacijom informacijsko-komunikacijskih tehnologija i intenzivnijim korištenjem interneta gospodarski subjekti u ruralnom turizmu dodatno bi unaprijedili komunikaciju s potencijalnim turistima, distribuciju svojih turističkih proizvoda i posebnih ponuda prilagođenih individualnim potrošačima te snizili troškove promocije. Slijedom navedenoga, cilj ovoga rada je istražiti u kojoj mjeri gospodarski subjekti u ruralnom turizmu na području pet slavonskih županija koriste informacijsko-komunikacijske tehnologije u svome poslovanju te istražiti i utvrditi ulogu emarketinga uključujući i korištenje mobilnih aplikacija putem kojih bi svi relevantni turistički sadržaji bili dostupni i na mobilnim platformama.

: informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), e- marketing, ruralni turizam, agroturizam, Slavonija i Baranja.

nije evidentirano

engleski

E-marketing as a function of rural tourism development: Case stady of Slavonia, Baranja and Srijem

nije evidentirano

information and communication technologies (ICT), e-marketing, rural tourism, agritourism, Slavonia and Baranja.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

329-337.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4 th International Rural Tourism Congress "NEW ERA – THE ERA OF RURAL TOURISM"

Smolčić Jurdana, D. ; Milohnić, I.

Opatija: Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”

978-953-7842-42-0

Podaci o skupu

4. Međunarodni kongres o ruralnom turizmu Novo vrijeme: vrijeme za ruralni turizam = 4th International Rural Tourism Congress New Era: The Era Of Rural Tourism

predavanje

09.05.2018-13.05.2018

Supetar, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice