Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja (CROSBI ID 671167)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Žuvić-Butorac, Marta ; Rukavina, Sanja ; Milotić, Branka ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Ledić, Jasminka Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja // 1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 56-56

Podaci o odgovornosti

Žuvić-Butorac, Marta ; Rukavina, Sanja ; Milotić, Branka ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Ledić, Jasminka

hrvatski

Istraživanje učeničkih stavova nakon aktivnog učenja matematike i prirodoslovlja

Predstavit će se rezultati istraživanja interesa i motivacije učenika koji su sudjelovali u radionicama iz matematike i prirodoslovlja. Obavljena je statistika nad iskazanim stavovima učenika dobivenim anonimnom anketom nakon svake održane radionice. Radionice su izvedene u osnovnim školama grada Rijeke u okviru trogodišnjeg programa Udruge Zlatni rez Rijeka pod nazivom „Razvoj prirodoznanstvene i matematičke pismenosti aktivnim učenjem“. Tijekom dvije školske godine izvedeno je 70 radionica u kojima je sudjelovalo 1240 učenika u dobi od 10 do 14 godina. Radionice su osmišljene i realizirane s ciljem poticanja aktivnog učenja u učioničkom okruženju i pristupa učenju kroz situacije iz svakodnevnog iskustva. Rezultati istraživanja učeničkih stavova ukazuju da učenici rado prihvaćaju ovaj način učenja. Osobito vrednuju metodu demonstracije, primijenjena znanja i „hands-on“ eksperimentiranje te neposredno nakon ovakvih aktivnosti o matematici i prirodoslovlju izražavaju pozitivne stavove.

stavovi prema matematici i prirodoslovlju, obrazovanje iz matematike i prirodoslovlja, aktivno učenje

nije evidentirano

engleski

Students' attitudes after active learning of mathematics and natural sciences

nije evidentirano

attitudes towards science and mathematics, active learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

56-56.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

Podaci o skupu

1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova

predavanje

25.10.2012-26.10.2012

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Matematika, Pedagogija

Poveznice