Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga stranačkih skupova u promidžbi političkih stranaka – izbori za Hrvatski sabor 2007. (CROSBI ID 62815)

Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija

Haramija, Predrag Uloga stranačkih skupova u promidžbi političkih stranaka – izbori za Hrvatski sabor 2007. // Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.). Zagreb: MATE, 2012. str. 281-286

Podaci o odgovornosti

Haramija, Predrag

hrvatski

Uloga stranačkih skupova u promidžbi političkih stranaka – izbori za Hrvatski sabor 2007.

Analiza uloge stranačkih skupova u izbornoj promidžbi političkih stranaka u Hrvatskoj

izbori ; stranke ; stranački skupovi ; promidžba

nije evidentirano

engleski

Role of party meetings in political promotion of Political parties - elections for Croatian parliament 2007

nije evidentirano

elections ; parties ; promotion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

281-286.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva

Martinović, Maja

Zagreb: MATE

2012.

978-953-246-135-0

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Politologija