izvor podataka: crosbi
!
Uloga stranačkih skupova u promidžbi političkih stranaka – izbori za Hrvatski sabor 2007. (CROSBI ID 62815)
Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija
Haramija, Predrag
Uloga stranačkih skupova u promidžbi političkih stranaka – izbori za Hrvatski sabor 2007. // Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.). Zagreb: MATE, 2012. str. 281-286
Podaci o odgovornosti
Haramija, Predrag
hrvatski
Uloga stranačkih skupova u promidžbi političkih stranaka – izbori za Hrvatski sabor 2007.
Analiza uloge stranačkih skupova u izbornoj promidžbi političkih stranaka u Hrvatskoj
izbori ; stranke ; stranački skupovi ; promidžba
nije evidentirano
engleski
Role of party meetings in political promotion of Political parties - elections for Croatian parliament 2007
nije evidentirano
elections ; parties ; promotion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
281-286.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva
Martinović, Maja
Zagreb: MATE
2012.
978-953-246-135-0
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove