Kreativno i imitativno zaključivanje (CROSBI ID 671727)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Marković, Darija
hrvatski
Kreativno i imitativno zaključivanje
Rezultati hrvatskih učenika iz područja matematičke pismenosti pokazuju kako učenici ne razviju dostatne matematičke kompetencije. Ovaj je problem barem djelomično povezan s načinom podučavanja koje se u najvećoj mjeri temelji na učenju i uvježbavanju postupaka. Ono vodi ka imitativnom zaključivanju koje ne osigurava razumijevanje. Kvalitetnija metoda poučavanja zahtjeva aktivno sudjelovanje učenika i uključuje određenu vrstu kreativnosti.
kreativno zaključivanje, imitativno zaključivanje, algoritamsko zaključivanje
nije evidentirano
engleski
Creative and imitative reasoning
nije evidentirano
creative reasoning, imitative reasoning, algorithmic reasoning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
105-110.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Državnog stručnog skupa za učitelje i nastavnike matematike
Podaci o skupu
Državni stručni skup za učitelje i nastavnike matematike Izazovi učiteljske profesije u nastavi matematike
pozvano predavanje
04.04.2018-06.04.2018
Sveti Martin na Muri, Hrvatska