Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obilježja cjeloživotnog učenja kod djelatnika sestrinstva Opće bolnice „dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica (CROSBI ID 424881)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bračko-Hadžija, Tajana Obilježja cjeloživotnog učenja kod djelatnika sestrinstva Opće bolnice „dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica / Topolovčan, Tomislav (mentor); Osijek, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek, . 2019

Podaci o odgovornosti

Bračko-Hadžija, Tajana

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Obilježja cjeloživotnog učenja kod djelatnika sestrinstva Opće bolnice „dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica

Cilj: ispitati razlike u samoprocjeni cjeloživotnog učenja s obzirom na pojedina demografska obilježja djelatnika sestrinstva kao što su spol, dob, radni staž, radno mjesto i stupnjevi formalnog obrazovanja. Ispitanici i metode: u istraživanju je sudjelovao 121 djelatnik sestrinstva Opće bolnice„Dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica. Istraživanje je provedeno temeljem anonimnog anketnog upitnika koji je sastavljen od dva dijela: općih demografskih obilježja ispitanika te od 14 tvrdnji skale cjeloživotnog učenja. Rezultati: 40% ispitanika ne preferira da im drugi isplaniraju učenje i posao. Na 40% ispitanika se ne odnosi tvrdnja da rijetko razmišljaju o svom učenju. 36% ispitanika pokušava povezati naučenu teoriju s praktičnim problemom i 36% ih se osjeća kao samoorganizirana osoba. 68% ispitanika ima odgovornost stvoriti smisao iz onoga što nauči na radnom mjestu. Medicinske sestre više pokušavaju povezati naučenu teoriju s praktičnim problemom u odnosu na medicinske tehničare. Ispitanici u dobi 31 – 40 godina više osjećaju nelagodu u uvjetima nesigurnosti. Ispitanici s radnim stažem 31 i više godina najmanje osjećaju da su drugi u boljoj poziciji procijeniti njihov rad. Ispitanici sa završenim studijem sestrinstva te ispitanici na rukovodećim mjestima manje preferiraju da im drugi isplaniraju učenje i posao. Zaključak: na ispitanike se najviše odnose tvrdnje: da se osjećaju kao samoorganizirane osobe, da pokušavaju povezati naučenu teoriju s praktičnim problemom, da kada pristupaju novom problemu pokušavaju ga povezati s nečim što već znaju te da je njihova odgovornost stvoriti smisao iz onoga što nauče na radnom mjestu.

cjeloživotno učenje, obrazovanje, sestrinstvo

nije evidentirano

engleski

Characteristics of lifelong learning of nursing staff of the General Hospital „Dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica

nije evidentirano

education, lifelong learning, nursing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

11.01.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo Osijek

Osijek

Povezanost rada

nije evidentirano